Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vânzările BMW Group continuă să crească

• Record de vânzări pentru BMW, MINI şi BMW Motorrad
• Livrările de automobile BMW Group mai mari cu 1,9% în aprilie: 179.285 de unităţi
• Vânzările pentru acest an totalizează 736.931 de automobile, +4,9%
• Europa şi Asia conduc creşterea vânzărilor în primele patru luni
• Livrările BMW i3 cresc cu 50,7% faţă de aceeaşi lună a anului trecut
• Început bun pentru BMW X5 Hybrid Plug-in

Bucureşti/Mü nchen.Luna aprilie a înregistrat o creştere constantă a vânzărilor BMW Group, astfel că mărcile BMW, MINI şi BMW Motorrad au obţinut noi recorduri. În aprilie, un total de 179.285 de automobile BMW Group au fost livrate clienţilor din lumea întreagă, o creştere de 1,9% faţă de aceeaşi lună a anului anterior. Această creştere continuă şi sustenabilă se reflectă în datele comparate cu cele de anul trecut, astfel că în primele patru luni din 2016 au fost livrate 736.931 de automobile BMW Group, cu 4,9% mai multe faţă de aceeaşi perioadă din 2015.


“După ce în martie am înregistrat cea mai bună lună din istorie în privinţa vânzărilor, am reuşit să obţinem încă o dată niveluri sustenabile şi profitabile de creştere în întregul portofoliu de produse BMW Group”, a declarat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. “În ciuda situaţiei dificile de pe unele pieţe, tabloul global rămâne pozitiv pentru acest an”, a completat el.

Vânzările mărcii BMW au atins un nou maxim pentru luna aprilie, cu un total de 150.542 de automobile livrate clienţilor în lumea întreagă, o creştere de 1,1% în comparaţie cu vânzările foarte mari din aceeaşi lună a anului anterior. Datele obţinute de marcă pentru acest an totalizează 629.325 de livrări, o creştere de 4,8% faţă de anul trecut. În timp ce numeroase automobile din portofoliul de produse au obţinut creşteri ale vânzărilor pe parcursul acestui an, modelele BMW X sunt cei mai importanţi vectori ai evoluţiei. Vânzările noului BMW X1 au crescut cu 60,6% în comparaţie cu primele patru luni din 2015, cu un total de 63.243 de livrări către clienţii de pe mapamond. Creşteri de peste 10 procente au fost obţinute şi de BMW X3: la nivel mondial, vânzările au urcat cu 18,4%, la un total de 49.325 de unităţi. Alte modele BMW care au înregistrat salturi de peste 10% au fost BMW Seria 2, cu vânzări mai mari cu 54,8% (59.407) şi BMW Seria 7, care şi-a mărit vânzările cu 15,8% în primele patru luni ale anului (14.609).

Aprilie a adus o creştere a cererii pentru numărul tot mai mare de automobile inovatoare cu propulsie electrică pe care le propune BMW Group – un total de 4.504 automobile electrice şi hybrid plug-in au fost vândute în lume pe parcursul acestei luni. Principalele trei pieţe pentru aceste modele au fost SUA, Scandinavia şi Marea Britanie. Vânzările modelului electric BMW i3 au crescut cu 50,7% în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut (1.854), în timp ce vânzările totale ale brandului BMW i sunt mai mari cu 29,4% pentru aceeaşi perioadă de raportare (2.181). La şase luni după lansarea pe piaţă a modelului hybrid plug-in BMW X5 xDrive 40e, aproape 10% din totalul livrărilor BMW X5 în luna aprilie au reprezentat versiuni electrificate, cu un total de 1.196 de livrări pe parcursul lunii.

Livrările de automobile MINI în aprilie au totalizat 28.441 de unităţi la nivel mondial, o creştere de 6,3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut şi un nou record pentru această lună. Pentru acest an, vânzările mărcii au crescut cu 5,6%, la 106.753 de automobile. Cei mai noi doi membri ai portofoliului MINI sunt vectori importanţi de creştere: vânzările MINI Cabriolet sunt mai mari cu 12,0%, la un total de 5.849 de automobile livrate în întreaga lume pe parcursul primelor patru luni, în timp ce performanţele MINI Clubman sunt de 16.409 unităţi pe parcursul aceleiaşi perioade.

Europa continuă să fie un vector major de creştere pentru BMW şi MINI, cu livrări în primele patru luni ale anului 2016 care au totalizat 341.195 de unităţi, o creştere de 9,9% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Aproape toate pieţele din regiune au înregistrat creşteri faţă de anul trecut, evoluţii de peste 10 procente fiind obţinute pe mai multe pieţe printre care Franţa (27.784 / +12,2%), Spania (17.884 / +20,6%) şi Scandinavia (17.491 / +14,4%).

Livrările de automobile BMW şi MINI pentru acest an au crescut în Asia cu 6,2% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un total de 234.463 de unităţi ce au ajuns la clienţii din regiune. China continentală a reuşit un salt de 6,0% (162.221), vânzările din Coreea de Sud sunt mai bune cu 15,6% (19.550), iar livrările din Japonia au urcat cu 6,7% (22.936).

În România, BMW continuă ritmul cerscător cu 180 unităţi livrate (creştere de 11,8% faţă de aprilie 2015 – 161 unităţi). BMW Seria 7 este performerul gamei mărcii, cu 14 livrări. Această cifră reprezintă 75% din livrările pe primele trei luni şi ridică numărul de unităţi pentru 2016 la 35.

Modelul plug-in hybrid BMW X5 40e confirmă interesul cu care este primit şi în România. În luna aprilie au fost livrate alte 3 modele, ceea ce urcă totalul de unităţi livrate în 2016 la 7.

Luna Aprilie a marcat o dublă premieră pentru România – a fost livrat primul BMW M2 şi primul BMW i8 în acest an. Există interes mare pentru BMW i, amplificat de anunţul de lansare a noii baterii şi promisiunea startului programului Rabla Plus, de susţinere a achiziţiei de automobile electrice.

Modelele sportive BMW continuă să prezinte mult interes. În luna aprilie au fost livrate 11 modele BMW M Performance, 2 modele M şi un MINI John Cooper Works.

MINI, cu 12 unităţi livrate, a înregistrat un uşor faţă de aprilie 2015 (16 unităţi), dar noile lansări de modele, MINI Cabriolet şi disponibilitatea, în premieră, a sistemului de tracţiune integrală All4 pentru MINI Clubman, este de aşteptat să întărească poziţia mărcii în piaţă.

În America, vânzările din acest an pentru automobilele BMW şi MINI au scăzut cu 8,1%, un total de 138.033 de unităţi fiind livrate clienţilor. Un total al vânzărilor de 111.199 de automobile face ca volumul comercializat în SUA să fie mai mic cu 10,1% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, furnizarea către piaţă fiind reechilibrată în acest moment pentru a ţine cont de cererea în creştere pentru modelele SAV. Livrările în Canada au crescut cu 9,3% (13.197), iar vânzările din Mexic au urcat cu 7,1% în acest an (9.766).

BMW Motorrad şi-a continuat vânzările-record şi în aprilie, cu livrări mai mari cu 1,4% (16.793). Pe mapamond, un total de 50.581 de motociclete şi maxiscutere BMW au fost livrate clienţilor în 2016 (+5,5%).

Vânzările BMW Group în / până în april 2016, pe scurt

 

În aprilie 2016

Comparativ cu anul trecut

Până în aprilie 2016, inclusiv

Comparativ cu anul trecut

Automobile BMW Group

179.285

+1,9%

736.931

+4,9%

BMW

150.542

+1,1%

629.325

+4,8%

MINI

28.441

+6,3%

106.753

+5,6%

BMW Motorrad

16.793

+1,4%

50.581

+5,5%

 

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.