Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Upgrade la sistemul de suport tehnic Magister Software:

Magister Software

Furnizorul de soluții pentru retail trece la o platformă software de suport ultramodernă

Începând din noiembrie a.c., Magister Software pune la dispoziția comercianților din România, utilizatori ai soluției software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platformă software de suport aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de întreținere a soluției SmartCash și consolidează relația de transparență dintre companie și clienți.

Noul sistem de suport tehnic permite monitorizarea în timp real a echipamentelor aflate în service conform abonamentului de întreținere. Astfel, în cazul avariilor la sistemele POS sau back office, aparate fiscale, accesorii etc, timpul de preluare, calificare și rezolvare a sesizărilor comercianților se reduce semnificativ.

Datorită noului sistem, utilizatorii cu abonament de întreținere vor primi un raport lunar cu informații complete privind soluționarea sesizărilor, inclusiv numele reprezentantului tehnic, ora și data autentificării, precum și durata intervenției. Modernizarea sistemului de suport tehnic permite contorizarea la minut a timpului petrecut de un reprezentant tehnic pentru o intervenție. Spre deosebire de sistemul precedent, care funcționa pe baza rotunjirii la 30 de minute a duratelor de intervenție, clienții Magister au acum posibilitatea de a-și valorifica mai eficient orele de asistență tehnică la distanță incluse în abonament.

Actualizarea infrastructurii de suport tehnic Magister, prin tranziția la o platformă software ultramodernă, și integrarea rapidă a acesteia cu sistemul anterior de customer support, fac parte dintr-un efort susținut al companiei în direcția creșterii calității serviciilor furnizate și adaptarea lor la nevoile reale ale comercianților din România. Această îmbunătățire se înscrie în seria de acțiuni și investiții constante pentru realizarea și consolidarea unui sistem de suport tehnic performant, pe care compania le desfășoară încă de la lansarea produsului SmartCash Retail Management System pe piața din România.

Despre SmartCash Retail Management System

Implementată în peste 5000 de magazine și numărând o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister, este, în prezent, cea mai răspândită platformă software pentru retail din România. Platforma se adresează atât comercianților independenți, cât și rețelelor cu un număr mediu și mare de magazine, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială.

Bucuresti, 12.12.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.