Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

UNIQA Asigurari realizeaza campania de rebranding prin BBDO Group Romania

Graffiti BBDO semnează campania de rebranding UNIQA Asigurări – cea mai nouă membră UNIQA Group Austria, după achiziţionarea a 100% din acţiunile companiei UNITA SA, în noiembrie 2008.

Campania marchează schimbarea de imagine a companiei şi începutul procesului de integrare a UNIQA Asigurări în UNIQA Group şi aliniere la valorile grupului, sintetizate în: calitate, respect, decenţă, unitate şi flexibilitate.

Fiind prima comunicare realizată pentru brandul UNIQA în România, obiectivele campaniei sunt poziţionarea brandului UNIQA în piaţa de asigurări, generarea de awareness şi diferenţierea faţă de ceilalţi asigurători de pe piaţă.

Punctul central al campaniei porneşte de la noua viziune UNIQA axată pe oferirea de soluţii simple de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru clienţii săi produse şi servicii cât mai simple – mai uşor de înţeles, de achiziţionat şi de utilizat.

“Targetul căruia se adresează UNIQA este nu atât o generaţie demografică (definită prin vârstă şi venituri) cât o generaţie de lifestyle (definită prin valori, gusturi, aspiraţii). UNIQA a intrat pe piaţa românească pentru că aici există deja un grup semnificativ de oameni care îşi doresc să beneficieze de produse şi servicii la nivelul de calitate şi profesionalism de care beneficiază vecinii lor din vest. E întotdeauna perfect posibil ca lucrurile să fie mai simple şi mai uşoare. Iar asta e chiar misiunea pe care şi-o propune UNIQA”, spune Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

 Poziţionarea UNIQA Asigurări a rezultat în urma unui studiu de piaţă realizat la începutul anului. Potrivit acestuia, potenţialii clienţi îşi aleg o companie de asigurări în funcţie de simplitatea procedurilor şi a procesului de obţinere a informaţiilor necesare, dar şi a rapidităţii soluţionării daunelor. “Rezultatele studiului ne-au condus către reconfigurarea produselor şi procedurilor în aşa fel încât să ne aliniem din toate punctele de vedere conceptului „soluţii simple orientate către client”. Mai exact, produse uşor de înţeles, proceduri simple, un mod de lucru care simplifică viaţa clienţilor noştri, o fac mai uşoară. Aceasta abordare s-a reflectat, de altfel, şi în headline-ul campaniei „Credem în soluţii simple”, declară Gabriela Rusu, Marketing Manager Pieţe Emergente UNIQA International.

Campania care a debutat în data de 11 mai cuprinde componente de TV, print, outdoor, online şi PR. Întreaga campanie s-a bucurat de idei proaspete, neobişnuite. De exemplu, în prima zi de campanie, cinci cotidiene naţionale au anunţat că „UNIQA este acum în România” tipărindu-şi prima pagină doar cu albastru, culoarea corporate a UNIQA. Actualii clienţi au fost înştiinţaţi despre procesul de rebranding printr-un Direct Mailing, constând într-un puzzle şi o scrisoare oficială. Partenerii au aflat toate detaliile în cadrul unui eveniment de seară, iar presa de specialitate în cadrul unei conferinţe de presă, pentru care nu au primit o invitaţie clasică, ci una sub formă de film de două minute, în care doi copii discutau despre asigurări.

 „Pregătim această campanie de rebranding încă de la finele anului trecut, când UNIQA a preluat Unita, una dintre primele companii de asigurări din România. Ne bucurăm că momentul lansării campaniei de rebranding coincide cu momentul relansării produselor noastre. Practic, începând cu data de 11 mai, oricine încheie o asigurare cu UNIQA Asigurări va avea parte de proceduri mult mai simple, prin urmare va economisi şi timp, şi bani. Anul acesta ne vom concentra foarte mult pe promovarea produselor pe care le oferim”, declară Ioana Laura Paşca, Director de Marketing UNIQA Asigurări.

Echipa care a lucrat la dezvoltarea campaniei din partea Graffiti BBDO este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Adina Başag (Group Creative Director), Balint Hajagos (Art Director), Bogdan Răileanu (Copywriter), Răzvan Raicu (Art Director), Ştefan Chiriţescu (Head of Planning), Dan Şendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadîr (Account Director); Ruxandra Rotaru (Account Manager).
Suportul de PR a fost asigurat de PLEON Graffiti: Mircea Tomescu (Managing Director); Roxana Mihalache (Group PR Manager) şi Irina Gaşpar (Senior PR Coordinator).

Echipa Proximity care a asigurat componenta de marketing direct a campaniei este formată din: Gabriela Terchilă (Managing Director), George Man (Account Manager), Viorel Timaru (Copywriter) şi Florina Alexandru (Art Director).
Din partea UNIQA Asigurări au participat la dezvoltarea campaniei Ioana Laura Paşca (Director de Marketing) şi Gabriela Rusu (Marketing Manager Pieţe Emergente UNIQA International).

Bucuresti, 13.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.