Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou BusinessWeek Romania

Ediţia globală a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atât transformarea elementelor de identitate vizuală (logo, grafică) cât şi conţinutul editorial, menit să se adapateze mai bine nevoii de informaţie într-o  societate globală din ce în ce mai ocupată.

Incepând cu acest număr, BusinessWeek România a adoptat noul logo al ediţiei internaţionale, pregătind pentru următoarele numere şi o schimbare de design şi conţinut editorialistic care să coincidă cu schimbările efectuate în ediţia internaţională.
După 78 de ani de leadership pe segmentul revistelor de afaceri din lume şi creşteri de la an la an, BusinessWeek a ajuns la 4.8 milioane de cititori în fiecare săptămână şi se străduieşte să-şi menţină cititorii mulţumiţi adaptându-se provocărilor lumii lor aflate în permanentă schimbare.

Schimbările BusinessWeek au fost efectuate ca urmare a unor testări ale pieţei timp de 18 luni, timp în care mii de persoane, cititori şi necititori, au răspuns multor întrebări despre aşteptările pe care le au din partea BusinessWeek. Ei au furnizat insighturi valoroase despre stilul lor de viaţă din ce în ce mai aglomerat, care au permis elaborarea unui produs care răspunde mai rapid şi mai inteligent nevoii de informare.

Fiecare ediţie va avea la deschidere o secţiune de ştiri numită "The Business Week" care va aduna informaţii atât din ediţiile print şi online ale BusinessWeek cât şi din surse adiţionale de încredere şi relevante pentru cititori. Intrucât s-a ajuns la concluzia că “scena globală” nu reprezintă o parte distinctă, ci dimpotrivă, intregrată a vieţii de zi cu zi, noua secţiune intitulată "What’s next" va include trenduri business, tehnologii şi idei noi ce reflectă lumea în care cititorii muncesc şi investesc.

Conţinutul editorialistic va fi organizat în secţiuni cu nume utilitare care servesc unor scopuri clar definite şi vin în ajutorul cititorului: The Business Week, News, In Depth, What’s Next, Personal Business şi Opinion, secţiune dedicată editorialiştilor BusinessWeek.

Ediţia în limba română a revistei BusinessWeek, cea mai bine vândută revistă de afaceri din lume, a apărut pe piaţă pe 3 mai 2006. BusinessWeek România este a opta ediţie locală a renumitului săptămânal de afaceri, pe lângă ediţia internaţională, răspunzând aşteptărilor specifice ale diferitelor pieţe de pe glob.

Bucuresti, 25.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.