free download 78 travel guides written by experts

Tuio comunica pe Instagram pentru Sephora

Sephora, cunoscutul retailer de cosmetice, lansează, începând cu luna martie, contul de Instagram. Tuio este agenția care a dezvoltat strategia de social media și o va implementa pe această platformă. Pe Instagram, brandul Sephora își propune să ducă conversația cu fanii la un alt nivel: comunicarea va fi mai targetată și mai personală.

“Brandul Sephora a fost foarte așteptat de fanii de pe Instagram, iar această confirmare am primit-o de multe ori, prin mesajele postate de aceștia în cadrul platformei. Cu ajutorul agenției Tuio, vom pregăti proiecte speciale și îi vom invita pe fani să intre în culisele brandului Sephora” a spus Cristina Vasilescu, Marketing Manager Romania & Balkans, Sephora.

Agenția va sprijini Sephora prin dezvoltarea de materiale foto și video personalizate, dedicate fanilor Sephora care au cont de Instagram, și vor dezvolta o serie de activări inovatoare în cadrul platformei.

Sephora s-a remarcat de-a lungul ultimilor trei ani prin comunicarea activă în social media, în România, Bulgaria și Serbia, atât pe paginile de Facebook, administrate de agenția Tuio, cât și prin campaniile inovatoare de comunicare, spre exemplu, proiectul Beauty Jackpot, al cărui concept creativ și implementarea aparțin, de asemenea, agenției Tuio.

“Platforma Instagram este în continuă creștere în Romania și vedem un potențial mare aici, în special în ceea ce privește brandurile de înfrumusețare. Cât despre produsele cosmetice, ele “trăiesc” foarte natural în acest mediu, există multe oportunități. Obiectivul nostru este acela de a le înfățișa fanilor Sephora o latură mai jucăușă și mai creativă a brandului,” a spus Ludwig Petre, Managing Director Tuio.

Bucuresti, 02.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *