free download 78 travel guides written by experts

Trenul Beck’sperience pleaca sambata de la peronul Garii de Nord din Bucuresti

Trenul Beck’sperience gata de plecare din Bucureşti pe 9 aprilie din Gara de Nord

Sâmbătă, 9 aprilie, la ora 22.10, va avea loc, pe peronul Gării de Nord din Bucureşti, îmbarcarea călătorilor pentru prima etapă a petrecerii din trenul Beck’sperience 2011. Trenul Beck’sperience va rula pe traseul Bucureşti – Câmpina şi retur.

Peste 100.000 de persoane au participat la campania Beck’s, din care 5.000 pentru Trenul Beck’sperience

Peste 100.000 de persoane au participat la campania Beck’s din acest an, din care 5.000 au optat să se înscrie la tragerea la sorţi pentru a câştiga o invitaţie de două persoane la petrecerea neconvenţională pe şine din trenul Beck’sperience.

„Vreau să vin pentru a lua parte la o petrecere de povestit nepoţilor!”, îşi motivează Andreea din Bucureşti înscrierea în concurs, iar Alin din Alexandria spune că: „Vreau să vin la petrecerea din Trenul Beck`sperience pentru că e o ocazie pe care o întâlneşti o dată în viaţă şi eu iubesc petrecerile originale!”.

Astăzi a demarat şi procesul de transformare a celor 11 vagoane de tren în clubul pe şine ce-şi va purta călătorii pe parcursul a 200 de kilometri de petrecere. Cu ajutorul a peste 4 tone de echipamente, trenul va fi metamorfozat într-un spaţiu dedicat muzicii live şi dansului. Interiorul a două vagoane va fi demontat complet pentru a face loc scenelor şi pupitrului pentru DJ, adică zona de club a trenului Beck’sperience. Alte trei vagoane vor fi modificate parţial, păstrând doar jumătate din scaune, pentru a da naştere zonei de lounge iar şase vagoane vor fi transformate în restaurante şi cafe baruri pentru relaxare. Indiferent de vagonul în care vor alege să-şi petreacă timpul invitaţii, cele 20 de plasme vor transmite concertele din zona de club, iar muzica live a trupelor Şuie Paparude, Grimus, DJ Gojira, DJ Leo, Dj Bully şi DJ Limun se va putea auzi în orice colţ al trenului.

Trenul Beck’sperience face parte din campania integrată de comunicare Beck’s dezvoltată de Lowe şi Initiative care a demarat pe 1 martie. Campania este promovată prin spoturi TV şi radio, POSM-uri, ambalaje special create pentru promoţie şi este susţinută printr-o platformă online adaptată de HyperActive.

„Ne-am propus să continuăm să le oferim consumatorilor oportunităţi inedite prin care să intre în contact cu spiritul neconvenţional cu care Beck’s i-a obişnuit. Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor şi am urmărit să nu le oferim simple premii, ci experienţe extravagante”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe.

Bucuresti, 07.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *