Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Toamna a inceput in top la Antena 1

Acces Direct şi Un show păcătos – lideri de audienţă la startul acestui sezon

Grila de toamnă a Antenei 1 a luat startul în forţă ieri cu revenirea Simonei Gherghe şi a lui Dan Capatos pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct şi Un show păcătos s-au situat la debutul acestui sezon în vârful clasamentului de audienţă, consolidând poziţia Antenei 1 de lider în materie de divertisment. Perioada ce urmează le aduce telespctatorilor spectacol de top. În cea de-a doua jumãtate a lunii un nou sezon Te cunosc de undeva!, Cu banii jos, Next Top Model by Cãtãlin Botezatu, dar şi cel de-al doilea sezon al fenomenului X Factor se vor vedea numai la Antena 1.

Cu subiecte senzaţionale, în exclusivitate, Simona Gherghe a dat ieri startul unui nou sezon Acces Direct care a reuşit să se impună lider incontestabil de audienţă, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul targetului comercial al Antenei 1. Povestea incredibilă a românului care a uimit o lume în întreagă prin modul în care şi-a învins destinul nemilos, dar şi detaliile senzaţionale din spatele mariajului Adriana Bahmuţeanu – Silviu Prigoană au ţinut în faţa micilor ecrane o medie de aproape 500.000 de telespectatori din mediul urban. Astfel, Acces Direct a surclasat concurenţa cu un rating mediu de 4.6 puncte şi 18.1 % share la nivelul targetului all urban Antena 1 lăsând pe locul al doilea în clasamentul de audienţă postul Pro Tv care în acelaşi interval orar a reuşit să înregistreze doar 3.6 procente rating şi 14.2 % cotă de piaţă.

Telespectatorii au preferat-o pe Simona Gherghe în detrimentul competitorului direct – Cătălin Măruţă. În intervalul comun celor două emisiuni, Antena 1 s-a menţinut pe primul loc cu un avans de 200.000 de telespectatori din mediul urban. În vreme ce Acces Direct a înregistrat un rating mediu de 5.3 procente şi 20.2% cotă de piaţă, Happy Hour a atins doar 3.4% audienţă medie şi 13% share în rândul publicului din mediul urban.

“Le mulțumesc din suflet telespectatorilor care ne-au arătat că le-a fost dor de noi! Şi mie mi-a fost dor de emisie și de toți prietenii noștri de acasă, care toată vara ne-au dat mesaje spunându-ne că de abia așteaptă să ne întoarcem din vacanță! Fără ei povestea noastră nu ar exista!”, a declarat Simona Gherghe.

Un debut în forţă a avut şi cel de-al zecelea sezon Un show păcătos. De zece ori mai păcătos, Dan Capatos a revenit cu o echipă consolidată din care fac parte Cătălin Bordea şi Silviu Andrei, spre încântarea telespectatorilor care i-au rămas fideli şi de această dată. Emisiunea moderată de Capatos a surclasat concurenţa, impunându-se lider absolut de piaţă în slotul său orar, cu o audienţă medie la nivel urban de 3.5 procente şi 13.1 % cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de o altă televiziune din trustul Intact, Antena 3. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv a ocupat abia cea de-a treia poziţie în clasament în ierarhia la nivel urban.

”Ştiam cât de iubit este acest show și cât de mulți telespectatori fideli are, dar faptul că ei s-au regrupat chiar de la prima ediție, după o lungă vacanță, ne onorează și ne obligă să ne menținem la nivelul cu care i-am obișnuit. Practic noi suntem la un nou început de drum cu doi colegi noi și un studio minunat nou nouț. Și faptul că în aceste condiții am fost lideri detașat este o confirmare a faptului că un Show păcătos a devenit o legendă de televiziune”, a declarat Dan Capatos după ce a primit cifrele de audienţă de aseară.

Pe primul loc a rămas şi Observatorul de noapte, care, începând de ieri este difuzat de la 00.30, dar şi Mireasă pentru fiul meu şi Observatoarele de peste zi.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 3 septembrie 2012

Bucuresti, 04.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.