Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum isi motiveaza Adecco angajatii sa se implice in campanii sociale in numele companiei?

Campaniile de responsabilitate socială au devenit în acest moment un „accesoriu obligatoriu” pentru cele mai multe dintre companiile care își desfășoară activitatea în sectoare economice cu competitivitate sporită. Diferențierea între performanța în CSR a organizațiilor se realizează pornind nu doar de la domeniul în care aceasta se manifestă, ci, în deosebi, de la modul în care fiecare nivel ierarhic al companiei își asumă campaniile sociale ale angajatorului.

În aceste condiții, devine necesar focusul asupra elementelor stimulative pe care companiile le utilizează pentru asigurarea ownership-ului angajaților la activitățile de CSR derulate.

Fiind vorba despre motivarea angajaților, putem segmenta organizațiile în funcție de modul în care stimulentele asigură satisfacerea nevoilor resursei umane. Astfel, pe baza modelului de analiză a nevoilor propus de Abraham Maslow, majoritatea companiilor răspund prin componenta de salarizare primelor două nivele ale nevoilor, anume cele fiziologice, primare, și cele de securitate.

Adecco, în calitate de lider în domeniul resurselor umane, practică un sistem de motivare a angajaților care redefinește implicarea acestora în campaniile sociale desfășurate. Astfel, pornind de la exemplul celui mai cunoscut pilon de CSR al companiei, campania Win4Youth, privim în continuare modul în care Adecco motivează resursa umană pentru implicarea anuală în acest proiect.

Prin comunicarea permanentă a valorilor grupului, între care distingem Responsabilitatea și Spiritul de Echipă, Adecco răspunde nevoii de apartenență a angajaților săi la o structură care promovează și își asumă valori și principii similare. Pentru acei angajați care se identifică în mod deosebit cu una dintre valorile Adecco, prin implicarea în proiectele sociale ale firmei, se organizează bianual ceremonii de premiere ale, spre exemplu, angajatului cu cel mai ridicat grad de Responsabilitate sau angajatului care promovează activ principii etice și sociale, răspunzând astfel nevoii de stimă și recunoaștere a meritelor personalului.

Mai mult decât atât, Adecco organizează pentru angajații care participă la proiectul Win4Youth seminarii pentru însușirea unor elemente privind sportul de performanță, ceea ce motivează resursa umană internă prin accesul la zone noi de cunoaștere, în domenii externe celui profesional de bază.

Avansând spre vârful piramidei nevoilor, Adecco oferă angajaților care se implică în campanii sociale stimulente extrasalariale, precum bilete la concerte caritabile, la operă sau abonamente la săli de sport, promovând deopotrivă echilibrul între sport și cultură pentru dezvoltarea armonioasă a personalului propriu.

Nu în cele din urmă, prin toate elementele de stimulare a participării și implicării în evenimente de CSR, Adecco oferă angajaților săi șansa autodepășirii, prin lărgirea orizontului de cunoaștere și conștientizarea propriului potențial, oferindu-le posibilitatea de a propune ei înșiși noi proiecte de implicare socială a Adecco.

Toate acestea sunt etape ale procesului de motivare dezvoltate de Adecco prin fructificarea experienței de peste 50 de ani în domeniul resurselor umane, promovând excelența în rândul angajaților săi ca valoare necesară pentru oferirea unor servicii integrate și performante.

//www.adecco.com/en-US/csr/Pages/Win4Youth.aspx

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.