free download 78 travel guides written by experts

Tinerii isi doresc distractie in fiecare zi

Acum, tinerii din România pot alege între un Mini Cooper, o garsonieră de distracţie sau o vară de concerte în Europa

La momentul actual, distracţia deţine un rol esenţial în viaţa tinerilor de pretutindeni, iar dacă o anumită activitate nu este antrenantă, în mod sigur nu va avea succes şi nu o vor mai repeta altădată. Dar ce înseamnă distracţia pentru ei? Un studiu citat1 de NESCAFÉ arată că tinerii încearcă să diversifice din ce în ce mai mult activităţile din timpul liber şi vor ca fiecare activitate să le ofere o nouă experienţă, mixul ideal fiind creat de momentele petrecute în mediul virtual cu cele din mediul real. În plus, tinerii îşi doresc să facă propriile alegeri atunci când se distrează şi sunt foarte reticenţi la activităţile impuse.

De asemenea, un alt studiu2 menţionat de NESCAFÉ a concluzionat că preferinţele pentru distracţie ale tinerilor sunt reprezentate de: timpul petrecut cu prietenii (85%) – fie că este vorba de excursii, vacanţe cu prietenii, o plimbare cu maşina, ieşirea în oraş -, muzica şi concerte (83%), precum şi petrecerile (78%). Acestea sunt în topul preferinţelor, tinerii căutând în permanenţă soluţii pentru a învinge plictiseala. Astfel, aceştia vor să îşi cheltuiască banii şi să îşi petreacă timpul experimentând, dar în aceeaşi măsură foarte mulţi dintre ei vor să aibă şi propriile bunuri: gadgeturi, apartamentul propriu sau o maşină pentru a-şi afirma independenţa, pentru confort şi nu în ultimul rând pentru a se distra aşa cum vor.

Acum, tinerii din România pot alege distracţia preferată în cadrul promoţiei naţionale NESCAFÉ Antiplictiseală, prima campanie ce le oferă posibilitatea de a decide ce premiu pot primi.

“Pentru tineri, valorificarea timpului liber şi distracţia sunt esenţiale, pentru că ei vor să trăiască fiecare clipă din plin şi să nu lase niciun moment să treacă pe lângă ei. Aceasta este şi ideea de la care a pornit promoţia NESCAFÉ Antiplictiseală care le oferă participanţilor posibilitatea de a alege premiul preferat: un Mini Cooper, o garsonieră utilată de distracţie sau o vară de concerte cu 3 prieteni prin Europa. Oricare dintre aceste premii îi ajută pe tineri să învingă plictiseala şi, mai mult, decizia va fi a lor, întrucât ei sunt cei care hotărăsc prin vot care va fi marele premiu.”, declară Ana Maria Doxan, Business Manager Nestlé Beverages.

În cadrul promoţiei naţionale NESCAFE Antiplictiseală, participanţii pot decide prin vot care va fi marele premiu: un Mini Cooper, o garsonieră de distracţie sau vară de concerte prin Europa.

Între 21 februarie – 1 mai 2011, perioada de desfăşurare a promoţiei, participanţii pot câştiga premii în valoare de 500 RON/oră, iar la final marele premiu ce va fi decis în urma votului exprimat pe site. Produsele participante la promoţia NESCAFÉ Antiplictiseală sunt toate pliculeţe NESCAFE 3in1, NESCAFÉ Frappe şi NESCAFÉ 2in1 cu cod promoţional. Pentru mai multe informaţii privind participarea la promoţie, puteţi accesa site-ul www.nescafe.ro.

1 //www.campaignindia.in/Article/227549,what-is-entertainment-to-18-yr-olds-mtv-study-tries-to-answer.aspx#

2 //forum.skyscraperpage.com/showthread.php?t=186094

Bucuresti, 23.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *