Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Telespectatorii au ales din nou Antena 1

Peste un milion de români au urmărit ieri aniversarea Te pui cu blondele!

Şi miercurea aceasta, telespectatorii au ales Antena 1, mai multe programe ale staţiei situându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor. Ieri, Dan Negru şi echipa “Te pui cu blondele” au sărbătorit cea de-a 150-a ediţie a celui mai îndrăgit concurs de cultură generală din România, iar cei de acasă le-au fost alături, emisiunea impunându-se lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban şi 18+ urban, chiar şi în condiţiile în care RCS RDS şi-a privat abonaţii la serviciile DIGI de accesul la posturile de televiziune ale trustului Intact. După ce invitaţi de seamă precum Nadia Comăneci, Gică Hagi, Ilie Năstase, Benone Sinulescu, Horia Moculescu, Corneliu Vadim Tudor sau Mirabela Dauer au venit de-a lungul timpului în platoul emisiunii, alături de Dan Negru a fost ieri Mitică Dragomir. Împreună cu Dan Negru şi invitatul său, cei de acasă au sărbătorit aşa cum se cuvine momentul aniversar, iar cadoul lor pentru performanţa longevivei emisiuni nu putea fi altul decât o binemeritată poziţie fruntaşă în clasamentul audienţelor. În minutul de aur, 21:59, peste un milion de telespectatori din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele”, vârful de audienţă ridicându-se la 11,8 % rating şi 22,5 procente cotă de piaţă.

“Te pui cu blondele” s-a impus miercurea aceasta lider de piaţă, înregistrând în intervalul orar 20:20 – 22:10, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 7,5 % şi o cotă de piaţă de 15 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 7,1 % şi o cotă de piaţă de 14,1%. Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului 18+ urban, cu 7,6 % rating şi 14,6 procente share, pe locul secund situându-se Pro TV care a înregistrat 7,2 % rating şi 13,8 % cotă de piaţă.

Deşi a pierdut în faţa blondelor, Mitică Dragomir a avut parte ieri seară de o confruntare pe cinste în platoul emisiunii. Imediat ce frumoasele domnişoare au intrat în ringul celei de-a 150 a ediţii, întrebările îndrăzneţe au început să curgă precum şampania aniversară. La fel şi povestirile. Astfel, Mitică Dragimir a vorbit despre pariurile pe care le-a făcut în străinătate pe cai, câini, dar şi cămile, cea mai mare sumă câştigată fiind de 8000 de dolari la cămile.

De asemenea, invitatul serii a povestit şi despre experienţa sa într-un restaurant din China, unde mâncau odată 10 000 de oameni şi unde “meniul” se plimba înainte de a fi gătit pe lângă invitaţi. Dezvăluirile au continuat cu momentul plecării sale din Bălceştiul natal şi peripeţiile care au urmat, cu întâmplările de care a avut parte în perioada comunistă şi multe alte lucruri neştiute din viaţa preşedintelui LPF.

Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc în clasamentul audienţelor la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+ urban cu reality-showul “Mireasă pentru fiul meu”. Astfel, în slotul 14.00 – 16.00, la nivelul targetului all urban, emisiunea a înregistrat o audienţă de 2,9 % şi o cotă de piaţă de 14,1 %, pe locul doi clasându-se Antena 3 cu 1,9 procente rating şi 9,2 % cotă de piaţă. La nivelul targetului 15-54 Urban, “Mireasă pentru fiul meu” s-a impus lider de piaţă cu 1,8 % rating şi 11,5 % share. Observator 13 şi Observator 16 au fost alte două programe ale staţiei care s-au impus pe primul loc în topul audienţelor, Observator 13 la nivelul targetului 18+ Urban, iar Observator 16 la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban, 18+ urban. Antena 1 a înregistrat ieri şi creşteri la nivelul cotei de piaţă faţă de miercurea trecută în intervalele morning şi acces la nivelul targeturilor 15-54 urban şi all urban.

Antena 1 le mulţumeşte telespctatorilor că au fost şi ieri fideli postului de televiziune şi îi încurajează pe aceia care nu mai recepţionează Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona accesul pe platforma Digi, să trimită în continuare mesajele lor la numărul de telefon: 0214091791.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe targeturile all urban, 15-54 U şi 18+Urban
Perioada 25 aprilie 2012

Bucuresti, 26.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *