Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Te pui cu blondele?”, lider de piata

Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile

Confruntare de excepţie miercurea aceasta în platoul emisiunii “Te pui cu blondele?”! Lora, Pepe şi Denis Ştefan, invitaţii celei mai noi ediţii a emisiunii s-au trezit în mijlocul unei avalanşe de întrebări despre viaţa personală, provocări pe măsură şi multe surprize. Spre final însă, blondele au pus mâna pe bani, iar emisiunea prezentată de campionul divertismentului, Dan Negru, s-a impus ca lider de poaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.

Astfel, “Te pui cu blondele?” s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului all urban o audienţă de 10.1% şi o cotă de piaţă de 19.4%, şi clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu 8.8% rating şi o cotă de piaţă de 17 %.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te pui cu blondele (20:30-22:54)

Antena 1

10.1

19.4

1059

Pro TV

8.8

17

926

Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivel naţional, Antena 1 înregistrând aseară, în intervalul de difuzare al quiz show-ului „Te pui cu blondele?” un rating mediu de 9.4% şi 18.1% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 8.8% rating şi 17% cotă de piaţă.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te pui cu blondele (20:30-22:54)

Antena 1

9.4

18.1

1787

Pro TV

8.8

17

1671

În minutul de aur, 20;48, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 12.1 % rating şi 20.9 % cotă de piaţă.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

20:48

12.1

20.9

2303

11.7

20.2

2230

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16 şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul urban. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe conduce şi ea clasamentul de audienţă la nivel urban.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 15.9% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.7% şi 15% cotã de piaţã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

4

15.9

416

Pro TV

3.7

15

392

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.3% şi 15.2% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 1.5% şi 7.1% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 16 (16:00-16:57)

Antena 1

3.3

15.2

183

Pro TV

1.5

7.1

85

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 15.6% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.2% şi 6.6% share, în vreme cea de-a treia poziţie fiind ocupată de Pro Tv, cu 1.2% rating şi 6.5% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00)

Antena 1

2.9

15.6

165

Kanal D

1.2

6.6

69

Pro TV

1.2

6.5

68

Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.4% şi o cotã de piaţã de 16.5%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

6.4

16.5

676

Pro TV

6.2

16

654

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 244 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 4.4% şi o cotã de piaţã de 16.7 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (22:54-01:00)

Antena 1

4.4

16.7

244

Pro TV

4

15.4

225

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 12 februarie 2014

Bucuresti, 13.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.