Prietena SUNSILK iese in lume cu FRIENDS Advertising
SUNSILK si-a propus vara aceasta sa ia tara la pas pentru a-si surprinde consumatoarele prin intermediul celei mai mari actiuni de promovare directa realizata in cei doi ani de viata si prilejuita de relansarea marcii din luna Mai – activarea nationala derulata sub platforma de comunicare "Ce-si doresc femeile?".
Pe langa actiunile derulate in magazinele din intreaga tara, prin care toate femeile din Romania sunt incurajate sa vina mai aproape de noua SUNSILK, echipele SUNSILK vor fi prezente pe terasele si in zonele comerciale din cele mai importante 13 orase din Romania cu "Punctele de Intalnire" SUNSILK – spatii dedicate exclusiv femeilor, unde acestea pot obtine sfaturi profesioniste legate de ingrijirea parului, intr-o atmosfera placuta, plina de surprize.
Marea provocare a marcii adresata femeilor este sa isi analizeze propriile dorinte si sa raspunda la intrebarea pusa de SUNSILK: "Ce-si doresc femeile?" – "votul national" urmand sa-si gaseasca rezultatele la inceputul lunii Septembrie.
Comandat de Unilever South Central Europe si coordonat de FRIENDS Advertising, programul acopera magazine in intreaga tara, insumeaza 3 luni de activitate pe teren si o echipa de aproape 400 de oameni.
SUNSILK reuseste sa atraga in acest proiect, pe langa cei de la FRIENDS, si alte 6 agentii specializate: JWThompson Praga – strategie, Mindshare – media, Ad-venture – implementare BTL, Grup 7 – implementare BTL, Mailers – servicii de logistica pentru promotie.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...
Campania Fii Moș Crăciun pentru o zi 2024 - cadouri pentru 2000 de copii din medii defavorizate
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și ...
Dar din dar se face Rai: ajută 100 de familii cu o masă de sărbătoare
Cum un discovery box inovator a redefinit experiența de brand pentru consumatorii din România
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024