Prietena SUNSILK iese in lume cu FRIENDS Advertising
SUNSILK si-a propus vara aceasta sa ia tara la pas pentru a-si surprinde consumatoarele prin intermediul celei mai mari actiuni de promovare directa realizata in cei doi ani de viata si prilejuita de relansarea marcii din luna Mai – activarea nationala derulata sub platforma de comunicare "Ce-si doresc femeile?".
Pe langa actiunile derulate in magazinele din intreaga tara, prin care toate femeile din Romania sunt incurajate sa vina mai aproape de noua SUNSILK, echipele SUNSILK vor fi prezente pe terasele si in zonele comerciale din cele mai importante 13 orase din Romania cu "Punctele de Intalnire" SUNSILK – spatii dedicate exclusiv femeilor, unde acestea pot obtine sfaturi profesioniste legate de ingrijirea parului, intr-o atmosfera placuta, plina de surprize.
Marea provocare a marcii adresata femeilor este sa isi analizeze propriile dorinte si sa raspunda la intrebarea pusa de SUNSILK: "Ce-si doresc femeile?" – "votul national" urmand sa-si gaseasca rezultatele la inceputul lunii Septembrie.
Comandat de Unilever South Central Europe si coordonat de FRIENDS Advertising, programul acopera magazine in intreaga tara, insumeaza 3 luni de activitate pe teren si o echipa de aproape 400 de oameni.
SUNSILK reuseste sa atraga in acest proiect, pe langa cei de la FRIENDS, si alte 6 agentii specializate: JWThompson Praga – strategie, Mindshare – media, Ad-venture – implementare BTL, Grup 7 – implementare BTL, Mailers – servicii de logistica pentru promotie.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine