Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu Avangate:

Avangate

Cumparatorii de servicii online sunt dispusi sa cumpere abonamente, angajandu-se in contracte pe termen lung

Plecând de la acest studiu, Avangate lansează o versiune îmbunătățită a platformei de comerț electronic ce ajută comercianții de software sau servicii online să își crească veniturile recurente

Avangate, lider pe piața de soluții de comerț electronic pentru producătorii de software, Cloud și servicii online, anunță lansarea a peste 200 de funcționalități în noua versiune a soluției sale.

Cu ajutorul acesteia, companiile care vând produse software sau servicii online cu plăți recurente vor fi capabile să-și crească veniturile din vânzări și să-și îmbunătățească semnificativ rata de retenție a clienților.

Pentru validarea necesității acestor funcționalități, Avangate s-a bazat și pe rezultatele unei recente cercetari de piață efectuate la comanda sa. Concluziile studiului arată că, în timp ce pe piața globală crește cererea pentru instrumente care să susțină relația dintre producătorii de software și servicii online și clienții lor pe o perioadă mai lungă de timp, sistemele de tranzacționare tradiționale eșuează în susținerea acestor noi tendințe.

În urma studiului, Avangate a constatat că:
• 60% dintre respondenți au deja configurate cel puțin 1-2 plăți recurente
• 46% dintre consumatori refuză să achiziționeze abonamente online fără a avea măcar o versiune gratuită a serviciului respectiv (cunoscută sub numele de freemium)
• aproape 40% dintre respondenți preferă să își plătească facturile online
• 99% dintre consumatori folosesc metode clasice de plată, doar 1% plătind cu Bitcoin, dar nu optează pentru moneda virtuală drept formă principală de plată

Mai multe detalii despre rezultatele studiului de piață pot fi găsite în acest infografic.

Printre principalele funcționalități și instrumente noi prin care Avangate susține dezvoltarea producătorilor de software, Cloud și servicii online, în contextul acestor noi tendințe, se numără Revenue Recovery Tools (instrumente pentru recuperarea veniturilor recurente) – funcționalitate care ajută la îmbunătățirea retenției clienților în cazul modelelor de business bazate pe plățile recurente. Rata obișnuită de recuperare a tranzacțiilor eșuate este de 15% până la 20%, iar în cazul utilizatorilor de tip early adopter, s-a ajuns și la recuperări de 40%.

Deosebit de atractivă pentru piața românească este și Avangate Growth Edition, un nou pachet dedicat start-up-urilor aflate în căutarea unei alternative la furnizorii tradiționali de servicii de plată și care doresc să lanseze produse sau servicii cu venituri recurente. Growth Edition este un pachet care include o soluție completă de eCommerce, vânzările online putând debuta în doar câteva zile de la instalare, fără niciun alt efort.

“În noua economie mondială, companiile vor să aibă posibilitatea de a lansa rapid noi produse, servicii și oferte, modele noi de subscripșii, de tip freemium sau nu, totul în decurs de doar câteva săptămâni, nu luni. Furnizorii sunt presați să regândească împachetarea serviciilor și prețul acestora pentru a obține o conversie mai bună, dar și modurile prin care să își fidelizeze clienții sau să obțină venituri mai mari prin toate canalele de vânzare de care dispun, de la site-ul web până la call center și reselleri. Cea mai recentă versiune a soluțiilor noastre înarmează furnizorii de software și servicii online cu peste 200 de funcționalități care îi ajută să vândă mai ușor și mai rapid la nivel global, prin modele de business recurente”, explică Michael Ni, CMO/SVP Marketing și Produse Avangate.

De asemenea, Michael Ni va susține o prezentare în cadrul How To Web 2014 cu titlul "Care Produs? Serviciile redefinesc cum se câștigă banii”, în care va discuta despre noua economie a serviciilor și schimbările survenite în ceea ce se vinde și cum se vinde în online, produsele fiind un pretext pentru vânzarea de servicii către cumpărători conectați și avizați.

How to Web va avea loc în București, în perioada 20-21 noiembrie 2014, Avangate fiind unul dintre principalii susținători ai evenimentului. Mai multe detalii pe howtoweb.co.

De asemenea, Adriana Iordan, Chief Product Evangelist la Avangate va vorbi în cadrul Startup Spotlight Track, eveniment adiacent al How To Web dedicat start-up-urilor, despre “Cum să îți construiești prețurile”. Prezentarea va fi susținută pe data de 19 noiembrie. Mai multe detalii pe startupspotlight.co.

Informații suplimentare despre noua versiune a platformei de comerț electronic Avangate și despre Revenue Recovery Tools puteți urmări în acest material video. De asemenea, consultați site-ul Avangate pentru mai multe detalii despre pachetul Growth Edition.

Bucuresti, 11.11.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.