Lansată de Strauss România, noua campanie de comunicare pentru Doncafé se adresează femeilor şi în mod special, mamelor – ele reprezentând cel mai important segment de comunicare pentru brand. „Momentul tău Doncafé” este astfel un moment oferit lor.
„Femeile îndeplinesc o mulţime de roluri: mamă, soţie, soră, prietenă, colegă… Sunt atâtea, iar ele trebuie să le facă faţă tuturor. Femeile au grijă de casă şi tot femeile au grijă de cei dragi. O zi obişnuită din viaţa unei femei înseamnă momente nenumărate în care ea se dedică în întregime celorlalţi. Acesta este insight-ul pe care l-am descoperit în urma studiilor efectuate în rândul publicului nostru ţintă. Aşa am ajuns la concluzia că femeile au nevoie de un moment numai al lor. Momentul oferit de o ceaşcă de Doncafé.”, au precizat reprezentanţii Strauss România.
Dezvoltată împreună cu McCann Worldgroup, campania „Momentul tău Doncafé” este promovată intens. Cu un buget de comunicare de un milion de euro, în perioada octombrie-decembrie 2012, mixul de comunicare va cuprinde: TV, online, cinema şi acţiuni de relaţii publice.
Echipa Strauss care a coordonat această campanie este formată din: Răzvan Mircea – Marketing Director Strauss Balkans, Andreea Zlate – Research & Planning Manager, Mădălina Mitru – Senior Brand Manager Doncafé şi Lucian Nistoroiu – On-line Brand Manager.
Din partea McCann Worldgroup, echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei a fost coordonată de Beatrice Iftimi (Chief Growth Officer), Dana Hogea (Group Account Director), Diana Ceauşu (Head of Strategy), Cristina Calotă (Copywriter), Ionuţ Coandă (Art Director) şi Tiberiu Munteanu (Head of Audio Video).
Agenţia de research ISRA Center Marketing Research a fost reprezentată de Alice Mihai – Business Development Director, iar agenția de relații publice IMAGE PR de Andra Gherasim (Senior Account Executive).