Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Stejar inscrie cu Brands & Bears, in premiera

pentru naţionala de rugby a României

Bucureşti, 27 iunie 2007 Brands & Bears continuă comunicarea pentru Stejar printr-o campanie de imagine, ca o nouă etapă în evoluţia brandului “de esenţă tare”, conservându-i identitatea, dar oferindu-i noi dimensiuni: spiritul sportiv, forţa şi dinamismul.

Campania are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa naţională de rugby a României şi urmăreşte deschiderea unui dialog pe plan emoţional mult mai dinamic cu toţi consumatorii săi.
Lansată cu ocazia celui mai puternic turneu de rugby organizat vreodată în România – IRB Nations CUP 2007 – campania este susţinută de un spot TV difuzat pe principalele staţii naţionale şi de o campanie de presă în principalele publicaţii sportive. Campania va continua şi pe parcusul Cupei Mondiale de Rugby 2007, din Franţa şi Scoţia (septembrie-octombrie).

Stejar susţine rugby-ul românesc, un sport de “esenţă tare”
Într-o ţară în care fotbalul şi-a rezervat cea mai mare porţie de vedete şi publicitate, o bere cu personalitate ca Stejar se simte mai aproape de rugby.

Astfel, proiectul a demarat cu o abordare care să diferenţieze Stejar de berile obişnuite în acelaşi fel în care şi rugby-ul este diferit de sporturile obişnuite.

“Atunci când spune <sport>, Stejar o face cu respect şi cu putere. Pentru că rugby-ul este un sport de ‹‹esenţă tare››. Înainte de orice altceva, Stejar comunică o anumită atitudine. Într-un sport fără VIP-uri şi scandaluri de presă, personalitatea rugbiştilor români se fundamentează pe ambiţie şi pe pasiunea pentru joc în sine. De aici a plecat conceptul care a trecut în forţă printre suliţele ascuţite ale research-ului”, spune Toni Bunaiaşu, copywriter la Brands & Bears.

Mergând alături de echipa naţională de rugby a României, Stejar face un pas important în evoluţia sa, definindu-şi clar publicul ţintă: bărbaţii adevăraţi, bărbaţii de “esenţă tare”.

La acest proiect, Brands & Bears a colaborat cu regizorul englez Clive Jackson şi casa de producţie Multimedia Est.
“Un spot comercial dedicat rugby-ului este o premieră în România, iar dacă la noi toată lumea se pricepe la fotbal, cu rugby-ul nu e la fel. Aşadar, am pornit în căutarea unui regizor care să aibă experienţa loviturilor cu balonul oval. Si, l-am găsit la Londra, cu ajutorul Multimedia Est. Ca fost jucător de rugby, regizorul Clive Jackson a pornit la drum cu entuziasm, a jonglat ca un campion şi a părăsit platoul de filmare, terenul din Ghencea alături de jucătorii naţionalei, în aplauzele agenţiei şi a celor 150 de figuranţi. A luat cu el câteva sticle de bere Stejar şi satisfacţia lucrului bine făcut”, a declarat Emanuel Grigorcea, Client Service Director Brands & Bears.

“Stejar este o bere specială, puternică. De aceea am şi ales rugby-ul, un sport care se potriveşte perfect cu poziţionarea mărcii: puternic, dur, dar mereu corect. Suntem mândri că suntem primul brand care investeşte susţinut în comunicarea valorilor acestui sport” – Mihai Bonca, Brand Manager Stejar.

Din partea agenţiei Brands & Bears au intrat în teren pentru acest proiect: Creative Director & Copywriter – Cristina Lambru, Art Director – Andrei Găleată, Junior Copywriter – Toni Bunaiaşu, Head of DTP Departament – Vlad Leonard, BTL & Production Manager – George Turliu, BTL Officer – Maria Chiribău şi Client Service Director – Emanuel Grigorcea.

Din partea Ursus Breweries au marcat: Mihai Bârsan – Group Brand Manger, Mihai Bonca – Brand Manager Stejar, Wojteck Bauman – Vice President Marketing.

Stejar face parte din portofoliul de mărci al URSUS Breweries alături de Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Ciucaş şi Pilsner Urquell.

URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea producător de bere din România, cu o cotă de piaţă de 24% (conform MEMRB). Compania, cu sediul în Bucureşti, deţine 4 fabrici de bere, în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, şi peste 1 300 de angajaţi.

Bucuresti, 27.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.