Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Start de productie pentru Seria 2 ActiveTourer Plug-in Hybrid, start la comenzi in Romania

Al doilea hybrid plug-in al gamei de modele BMW a început producţia la Leipzig: BMW 225xe Active Tourer
Modelul poate fi comandat în România şi este disponibil de la 30400 euro fără TVA în versiunea cu pachetul de echipare Advantage, cu peste 1500 Euro mai ieftin ca versiunea pe benzină de putere similară

La începutul acestei săptămâni, BMW a demarat, la uzina din Leipzig, producţia de serie a celui de-al doilea model cu propulsie hybrid plug-in. Modelul poate fi comandat deja în România şi este disponibil la un preţ de 30400 Euro fără TVA în versiunea cu pachetul de echipare Advantage şi este 1650 Euro mai ieftin ca versiunea BMW 225i, de putere similară, echipată cu un motor pe benzină de 4 cilindri. Pe piaţa din România, modelul, ca plug-in hybrid, beneciază de avantajul unor costuri anuale reduse. Cu un standard de emisii măsurate conform normelor europene la numai 46g per km, noul BMW 225xe Active Tourer devine atractiv şi pentru achizițiile companiilor mari, unde normele de emisii joacă un rol important.

De pe linia de asamblare din Leipzig, alături de BMW i8 cu care împarte multe elemente tehnologice, acum iese şi BMW Seria 2 Active Tourer 225xe. Ambele automobile dispun de un sistem de propulsie care combină un motor termic şi un electromotor şi astfel stabilesc standardele în clasele lor în ceea ce priveşte dinamica şi eficienţa.

Asemenea tuturor versiunilor BMW Seria 2 Active Tourer, şi modelul hybrid plug-in 225xe impresionează prin interiorul foarte spaţios. Pentru a nu ocupa spaţiu, acumulatorii litiu-ion sunt plasaţi sub banchetă. Astfel, volumul portbagajului poate fi folosit până la limita sa superioară. Un motor electric antrenează puntea spate, în timp ce puterea motorului termic acţionează roţile faţă – astfel, automobilul beneficiază de o tracţiune integrală asigurată electric, o soluţă unică în segment.

Cu o putere de 65 kW/88 CP şi dispus în spate, electromotorul acţionează roţile spate şi permite o autonomie electrică de până la 41 de kilometri. Astfel, motorul electric reprezintă o opţiune de călătorie cu emisii zero, pe distanţe scurte, în trafic urban şi cu o viteză maximă – în regim pur electric – de 125 km/h. Pentru distanţe mai lungi şi viteze maxime mai mari se poate utiliza şi motorul pe benzină, cu trei cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo şi o putere maximă de 100 kW/136 CP. Puterea totală a sistemului hybird plug-in este de 165 kW/224 CP. Consumul mediu mixt al BMW 225xe este de 2,1-2,0 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 49-46 g/km (valori în ciclul de testare EU).

Producţia automobilului are loc în mixul flexibil, alături de alte modele din gamele BMW Seria 1 şi Seria 2. În doar câteva ore de montaj, angajaţii suplimentari sprijină construcţia componentelor specifice precum electromotorul sau acumulatorul de înaltă tensiune pentru propulsia hybrid plug-in.

Leipzig / Bucuresti, 19.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.