Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom – prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions

Agentia este finalista nu la una, ci la doua categorii

Starcom Romania a reusit o performanta fara precedent in industria media – agentia este finalista la doua categorii din cadrul festivalului Cannes Lions, cel mai bun festival de publicitate din lume, cu o campanie care s-a remarcat atat pe plan local, cat si international: “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade.

Campania pe care Starcom a conceput-o pentru Avon este una de lupta impotriva cancerului la san. In festivalul Cannes Lions, campania a intrat in finala pentru Cel mai bun mix de media si in cea pentru categoria Cea mai buna campanie sociala.

"Este o mare realizare pentru noi! Nominalizarea Starcom la cele doua categorii ale festivalului de la Cannes reprezinta o premiera pe piata din Romania, Starcom fiind prima agentie de media din Romania finalista la acest festival. Am crezut de la inceput in potentialul acestei campanii, lucru dovedit initial de rezultatele de business, si acum, si de aceste nominalizari la cel mai important festival de publicitate din lume.” a declarat Carmen Chipuc, Managing Director Starcom.

Aceasta reusita confirma, inca o data, pozitionarea pe care Starcom si-a asumat-o: mai mult decat o simpla agentie de planificare si achizitionare media, Starcom este o agentie de comunicare.

Campania “1 din 8 femei” – Avon Cosmetics a adus anul acesta agentiei numeroase premii si dovezi de recunoastere:
·    premiul pentru “Best Innovative Media” la Ad’Or, cel mai important festival de creativitate din Romania, Starcom fiind prima agentie de media premiata la Ad’Or.
·    nominalizare la Effie Romania 2007, festivalul care premiaza eficienta campaniilor
·    prezentare in numarul din luna mai al celebrei reviste Cream Magazine, care recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume

Campania a fost realizata de:
Alexandru Pomana – Creative Planner
Corina Bernschutz –  Director Inovatie
Cristina Barla – Account Manager
Horea Mihoc – Ambient Planner
Mircea Gheorghe – On-line Director

Starcom Romania este parte din Starcom MediaVest Group – una din cele mai importante retele de media din lume.
Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Ad’Or si finalista la Cannes Lions.
Starcom detine un portofoliu impresionant de clienti, printre care se numara: Avon Cosmetics, Aviva, Kraft Foods Romania, Friesland, Glaxo Smith Kline, Procter & Gamble, Philip Morris, etc.

Bucuresti, 18.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.