Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom MediaVest a acordat premiul Human Experience Design ln cadrul Galei Internetics 2012

Ieri seară, 01 octombrie 2012, agenția de media Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett, a acordat premiul special Human Experience Design în cadrul Galei Internetics.

Premiul Human Experience Design își propune să evidențieze cât de importantă este înțelegerea omului din spatele consumatorului și implicarea lui în povestea produsului. Campania NEAM SĂTURAT a fost desemnată câștigătoarea acestui premiu special.

Compania Starcom Mediavest a valorizat întotdeauna insight-ul puternic capabil să transforme o campanie de comunicare într-o adevarată experiență, care să genereze acțiune, reacțiune și/sau interacțiune, care să ofere totodată realitate și relevanță brandurilor în relația lor cu oamenii. 

“Echipa Starcom nu activează doar într-un business de tranzacționare de spații publicitare. Suntem implicați într-un mediu în care înțelegerea temeinică a omului din spatele consumatorului și implicarea lui în povestea produsului este dezideratul final.” a declarat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.

Despre motivele din spatele campaniei câștigătoare a acestui premiului special, inițiatorul campaniei NEAM SĂTURAT, Robert Sopârlache a declarat: “Mi-am dorit să arăt celor de lângă mine că se poate crea o campanie cu o bucată de carton. Sau chiar mai puțin decât atât. Să-i fac pe oameni curioși și dornici să interacționeze. Să-i fac să dea Share. Să spun ce mă deranjează într-un mod inteligent și simpatic, astfel cei de lângă mine să transmită mai departe. Sau măcar să zâmbească. Chiar și amar.”

“NEAM SĂTURAT a reușit să creeze o experiență cuantificată în mii de Like-uri și Share-uri, în sute de poze, în engagement rates, în zeci de preluări pe bloguri, spoofuri memorabile și poate, mai important decât orice, într-o conștientizare acută a unei voci comune, partajate, care nu va putea fi ușor ignorată. Pentru toate aceste motive, am considerat că această campanie reprezintă o adevărată experiență marca The human experience design, iar acest premiu l-am acordat lui Robert Sopârlache, Cosminei Ivanov, dar și tuturor celor care s-au pozat cu o pancartă de-a lungul acestei campanii excepționale” a adăugat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.

Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Bucuresti, 02.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.