textil technology show 2018

Spartan ParkLake anunță vânzări de peste 13.000 de euro în primele patru zile de la deschidere

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat, pe 1 septembrie, o unitate în ParkLake, cel mai nou centru comercial din capitală. Vânzările brute pentru primele patru zile de la deschidere au depășit prognozele inițiale, situându-se la 60.000 de lei (peste 13.000 de euro).

“Am fost, de la bun început, extrem de încrezători în succesul restaurantului Spartan din ParkLake, pentru că acest nou centru comercial oferă o serie de avantaje importante, de natură să garanteze un trafic mare: vecinătatea cu unul dintre cele mai mari parcuri din capitală, un design atrăgător, plin de imaginație al zonei de food-court, un mix foarte bun de chiriași, care include magazine prezente pentru prima dată în România, cum este Forever 21. Restaurantul Spartan are și o poziție avantajoasă, chiar lângă cinematograf. De asemenea, ParkLake a fost construit în sectorul 3, unde mai există un singur mall, București Mall-Vitan, la care o parte din locuitori nu puteau ajunge foarte ușor. Cu toate că am plecat de la aceste premise, am fost luați prin surprindere în mod plăcut de afluența de clienți și de cifrele de vânzări înregistrate până acum”, declară Constantin Puiu, Senior Partner Spartan Food, francizatul Spartan pentru ParkLake București.


Investiții de 100.000 de euro și vânzări estimate de 840.000 de euro în primul an. Investiția în noul restaurant este de 100.000 de euro, iar cifra de vânzări prognozată inițial era de 840.000 de euro pentru primul an de activitate (70.000 de euro pe lună). În urma încasărilor peste așteptări de până acum, conducerea Spartan estimează că vânzările lunare vor fi cu peste 30% mai mari. De asemenea, luna decembrie va aduce o creștere de cel puțin 20%.

RECOMANDAM:  Diverta Hubertus a deschis Terasa cu timp liber

“În primele patru zile de la deschidere, ParkLake a fost vizitat, în medie, de 85.000 de persoane pe zi, o cifră impresionantă. Expertiza de 20 de ani în domeniul fast-food, precum și experiența celor două restaurante Spartan pe care le-am deschis în Sun Plaza și Mega Mall, alături de cifrele de trafic și de vânzări înregistrate până acum, mă fac să afirm că prognozele de vânzări inițiale vor fi depășite cu circa 30%”, adaugă Constantin Puiu.

Spartan este o rețea de restaurante care a pornit de la un concept de inspirație grecească creându-și, în timp, propria filosofie având la bază ideea de alimentație sănătoasă și preparate personalizate, cum sunt cele cinci sosuri marcă înregistrată. Materia primă folosită este de cea mai bună calitate, carnea este testată în prealabil și nu conține aditivi. De asemenea, la cerere se pot pregăti și produse fără carne.

“Intrarea Spartan în ParkLake a fost o mișcare firească pe fondul creșterii valorii acestui brand. Spartan este un restaurant care generează trafic în zona de food court, ca atare în ceea ce privește cererile de colaborare din partea mallurilor, mai mult primim decât solicităm. Din punctul meu de vedere, pentru reușita unui astfel de business sunt foarte importante respectarea cu strictețe a procedurilor și implicarea cât mai mare a francizatului în managementul locației”, explică Ștefan Mandachi, CEO S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania deținătoare a francizei Spartan.

f64.ro%20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################