Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sony deruleaza campania „Produse inteligente”, promotii dedicate produselor din seria SkyFall

Sony

În cadrul campaniei, produsele Sony pot fi achiziţionate cu preţuri reduse cu până la 600 de lei

Sony derulează în România campania de comunicare „PRODUSE INTELIGENTE” prin care utilizatorii vor interacţiona cu cele mai inovative şi inteligente produse Sony, precum televizoarele BRAVIA HX850, camerele foto NEX-5R, tableta Sony XPERIA S şi noile laptopuri VAIO S.

Pe toată durata campaniei, inclusiv cu ocazia Black Friday, clienţii pot achiziţiona produsele participante la preţuri reduse. Astfel, televizoarele Sony BRAVIA HX850 sunt disponibile la preţuri reduse cu până la 600 de lei. Preţul tabletelor XPERIA S este redus cu până la 100 de lei, iar cel al camerelor foto NEX-5R, cu până la 200 de lei. Cei interesaţi de laptopurile din seria VAIO S le pot cumpăra la preţuri cu până la 400 de lei mai mici.

Campania se desfăşoară până în data de 13 decembrie în cele mai mari centre comerciale din ţară, Bucureşti Mall, AFI Palace Cotroceni Bucureşti, Băneasa Shopping Center şi Polus Cluj Napoca. Vizitatorii vor interacţiona cu produsele şi vor putea urmări secvenţe din film. De asemenea, vor fi informaţi cu privire la reducerile aplicate la toate produsele înscrise în campanie şi pe care le pot găsi în reţelele participante: Sony Center, Altex, Media Galaxy, Domo, Flanco, Carrefour, eMAG, F64, Foto Hobby.

Activitatea din România se înscrie în campania globală „INTELLIGENCE GATHERED” care se desfăşoară pe TV, în cinematografe şi pe afişe, în lanţurile de retail din România şi va fi completată de o activitate online pe platforme ce includ website-urile Sony din întreaga lume, Facebook şi Twitter.

Campania „INTELLIGENCE GATHERED’” marchează parteneriatul dintre companie şi franciza James Bond şi a debutat în această toamnă la nivel global odată cu lansarea celui mai nou film 007, SKYFALL. O parte dintre produsele prezentate în campanie, precum laptop-urile VAIO S, pot fi văzute pe marile ecrane, în SKYFALL.

Despre Sony

Sony este producător de top pe segmentele consumer şi profesional, oferind o gamă variată de produse de divertisment, de la electronice, la dispozitive mobile, muzică, filme, jocuri. Sony a avut vânzări anuale de $79 miliarde în anul fiscal ce s-a încheiat pe 31 martie 2012.

Sony “make.believe”, BRAVIA şi Exmor R sunt mărci înregistrate ale Sony Corporation. Xperia este marcă înregistrată a Sony Mobile Communications AB. PlayStation este marcă înregistrată a Sony Computer Entertainment Inc. Android™ este marcă înregistrată Google Inc. Toate celelalte mărci aparţin respectivilor proprietary.

Despre Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) este subsidiară a Sony Corporation of America, subsidiară a companiei din Tokyo, Sony Corporation. Operaţiunile globale ale SPE includ producţia şi distribuţia de filme, producţia şi distribuţia de material de televiziune, producţia şi distribuţia de home entertainment, o reţea globală de televiziune, producţia şi distribuţia de conţinut digital, facilităţi de studio, dezvoltarea de noi produse, servicii şi tehnologii de divertisment, distribuţia de divertisment în 159 de ţări. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi //www.sonypictures.com/.

Despre SKYFALL™

Skyfall © 2012 Danjaq, LLC, United Artists Corporation, Columbia Pictures Industries, Inc. Skyfall, 007 Gun Logo şi mărcile James Bond © 1962-2012 Danjaq, LLC and United Artists Corporation. Skyfall, 007 Gun Logo şi mărcile James Bond sunt mărci ale Danjaq, LLC. Toate drepturile rezervate.

Caracteristici ale produselor

BRAVIA
– Vizionarea tuturor detaliilor cu Full HD
– Acţiune clară, detaliată cu Motionflow XR 800Hz – jocuri cu mişcare rapidă, sporturi şi filme la 800 de cadre pe secundă pentru imagini bogate în detalii.
– LED Dynamic Edge cu opţiunea “Local Dimming” – Niveluri detaliate de negru
– Calitate a imaginii ridicată cu OptiContrast care redă un contrast ridicat şi tonuri detaliate de negru.
– Wi-Fi® încorporat pentru conexiune la Internet – filme, muzică, clipuri video pe Internet, aplicaţii şi reţele sociale pe Sony Entertainment Network.
– Apeluri video şi audio pe Skype™ – pentru discuţii cu prietenii şi familia realizate în mod confortabil de pe canapea

Tableta Xperia™ S
– Design subţire într-o carcasă de aluminium şi rezistenţă la picăturile de apă
– Procesor NVIDIA® Tegra® 3 quad-core şi sistem de operare Android 4.0.3
– Display LCD de 9.4i
– Certificare PlayStation™
– Aplicaţie ce o transformă într-o telecomandă universală pentru schimbarea canalelor TV şi controlul sistemului audio
– Profiluri personalizate pentru membrii întregii familii
– Accesorii inovatoare
– Aplicaţii, jocuri, clipuri video şi muzică pentru o experienţă completă de divertisment

Seria VAIO S
– Procesoare din noua generaţie
Intel® Core™
– Sistem de operare Windows® 7 Ultimate sau alte ediţii
– Display Premium VAIO de 33.7cm (13.3")
– Finisare cu material din fibră de carbon
– Grafică până 2GB

Bucuresti, 22.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.