In preajma Zilei Nationale, ROM Autentic ii daruieste Romaniei campania «Romanii sunt destepti» sub un nou concept: O TARA 19 MILIOANE DE AMBASADORI.
In 2011, la initiativa ROM Autentic si multumita efortului depus de peste 600.000 de romani care au cautat pe Google sintagma «romanii sunt destepti», Romania devenea prima tara din lume care isi schimba imaginea pe Internet. Atunci, romanii deveneau din «paduchiosi», «destepti».
In 2012, la un an dupa lansarea campaniei, sugestiile motorului de cautare Google s-au intors din nou in defavoarea noastra, pentru ca imaginea unei tari nu poate fi schimbata intr-o luna sau un an.
Tocmai de aceea, sub deviza «O tara, 19 milioane de ambasadori», anul acesta, ROM Autentic le daruieste romanilor campania «Romanii sunt destepti» si isi propune sa transforme sintagma «romanians are smart » in eticheta de tara.
Pentru ca lucrurile sa fie cat mai simple, ROM Autentic ne pune la dispozitie uneltele digitale necesare pentru a ajuta la schimbarea imaginii Romaniei pe Internet.
Daca vrei sa fii ambasadorul Romaniei pe net, acestea sunt lucrurile pe care le poti face :
1. Intra pe www.romaniisuntdestepti.ro si spune-ne care sunt locurile si oamenii care te fac sa fii mandru ca esti roman.
2. Fa-ti postarile publice si foloseste expresia “romaniansaresmart” atunci cand scrii pe Facebook despre Romania.
3. Daca ai blog, foloseste intotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci cand scrii o poveste romaneasca.
4. Foloseste intotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci cand postezi un clip pe YouTube.
5. Foloseste hashtag-ul #romaniansaresmart atunci cand scrii pe Twitter despre Romania.
6. Foloseste hashtag-ul #romaniansaresmart atunci cand postezi pe Instagram poze din Romania.
Toate aceste informatii se regasesc si in tutorialul pregatit in cadrul campaniei, tutorial care poate fi accesat tot pe site-ul campaniei.
“Nu e de mirare ca ne-am intors de unde am plecat cu sugestiile Google, vestile proaste circula intotdeauna mai repede. Pe de alta parte, continut pozitiv despre Romania exista, problema este doar ca acesta este foarte dispersat. Ce vrem noi sa facem este sa il adunam pe tot sub o singura “umbrela – un tag de tara, care sa il faca puternic si vizibil. Trebuie sa invatam sa folosim sintagma “romanians are smart” de fiecare data cand scriem despre romani si Romania sau fotografiem locuri si oameni care ne fac sa fim mandri si sa facem aceasta sintagma foarte populara. Un gest mic ne face un ambasador al tarii pe net”, declara Sebastian Olar, copywriter McCann Erickson.
“Rom a devenit in timp o marca simbol pentru romani si Romania. De aceea, este firesc sa ia atitudine atunci cand nu suntem apreciati. Cliseele legate de noi romanii sunt si amuzante, dar si demne de cinste; si Rom exact asta si-a propus: sa adune tot ce e pozitiv despre noi, romanii”, declara Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.
Incepand cu data de 22 noiembrie www.romaniisuntdestepti.ro se va transforma intr-un agregator care va aduna tot continutul pozitiv despre romani si Romania, generat si etichetat de fiecare dintre noi.
{mosloadposition user9}