Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SmartPoint isi extinde in Serbia colaborarea cu Elance, cea mai mare platforma de freelancing

din lume

· SmartPoint, compania românească independentă de consultanță în comunicare, a realizat, la începutul lui 2013, campania de comunicare pentru creșterea numărului de companii și de freelanceri din România înscriși pe platforma Elance.
· Derularea campaniei de PR a generat, în primul trimestru din 2013, o creștere de 6,5 ori a numărului de freelanceri români înscriși pe platforma de freelancing şi muncă online numărul 1 la nivel mondial, comparativ cu media anuală din 2012.
· Rezultatele obținute pe piața românească au reprezentat baza colaborării SmartPoint-Elance în Serbia, unde platforma a fost lansată oficial în luna martie.
· Colaborarea cu Elance în Serbia se adaugă proiectelor de comunicare pe care SmartPoint le dezvoltă deja 
pe această piață, pentru Campari, Epson, Somboled, Durex, Moët Hennessy, Nivea, Scholl, Veet.

SmartPoint, compania independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia), a realizat, la începutul acestui an, campaniile de comunicare pentru creșterea numărului de utilizatori, contractori individuali și companii pe platforma Elance pe piețele din România și Serbia. Elance este platforma de freelancing şi muncă online numărul 1 la nivel mondial.

„Experiența de opt ani de care SmartPoint dispune în comunicarea businessurilor online ne-a ajutat în identificarea celor mai potrivite modalități de a promova eficient cea mai mare platformă de freelancing online din lume pe cele două piețe est-europene, România și Serbia. Creșterea de 6,5 ori a numărului de înscriși în primul trimestru din 2013 în raport cu media înscrierilor lunare din ultimele trei trimestre din 2012 este un rezultat foarte bun și califică proiectul cu Elance drept una dintre cele mai eficiente campanii dezvoltate în ultimii ani”, declară Cătălin Pătrășescu, Managing Partner SmartPoint.

Elance a intrat în portofoliul SmartPoint în ianuarie 2013, după un pitch organizat pe piața românească în ultimul trimestru din 2012. Campania de comunicare pentru creșterea numărului de companii și de freelanceri din România înscriși pe platforma Elance, care a început în luna ianuarie, a avut un impact important în evoluția numărului de nou înregistrați, atât freelanceri, cât și companii. În primele trei săptămâni după începerea campaniei, aproximativ 6.600 de freelanceri români s-au înscris pe platformă, atingând nivelul total de înscrieri realizat pe tot parcursul anului 2012. În primul trimestru din acest an, pe platforma online figurau aproximativ 25.500 de freelanceri români. Media lunara a înscrierilor realizate în intervalul ianuarie – martie 2013 s-a ridicat la 3.390 față de 520 în ultimele trei trimestre din 2012. Numărul companiilor din România care caută freelanceri pentru proiectele în derulare a crescut în martie acest an cu 280% față de martie 2013.

Pe baza rezultatelor obţinute în România, Elance a decis extinderea colaborării cu SmartPoint și pe piața din Serbia.

„Proiectele de comunicare care au avut loc în București s-au bucurat de un succes real și au generat, cu siguranță, creșterea notorietății platformei Elance în România. Jurnaliștii și freelancerii români au manifestat un interes extraordinar față de prezența noastră acolo. Am avut parte de suport din partea unei echipe profesioniste și dedicate de PR, care a depășit așteptările noastre în ceea ce privește rezultatele. Experiența noastră cu SmartPoint în București a fost decisivă pentru continuarea colaborării în lansarea oficială a platformei și pe piața din Serbia. Acest nou proiect ne-a demonstrat încă o dată că SmartPoint este o companie care dispune de expertiza necesară derulării cu succes a proiectelor de comunicare pe piețele est-europene”, a declarat Kjetil Olsen, Vicepreşedinte Elance pentru Europa.

Și în Serbia, lansarea oficială a Elance în luna martie s-a reflectat în evoluția înregistrărilor de freelanceri și de companii. Astfel, la finalul lunii martie erau înscriși cu 250% mai mulți freelanceri comparativ cu finalul lunii ianuarie, iar înscrierile de companii au urcat cu 360% în același interval.

Colaborarea cu Elance în Serbia se adaugă proiectelor de comunicare pe care SmartPoint le dezvoltă deja pe această piață, pentru Campari, Epson, Somboled, Durex, Moët Hennessy, Nivea, Scholl, Veet.

Despre SmartPoint

Înfiinţată în 2005, SmartPoint este o companie independentă de consultanţă în comunicare la nivel regional şi gestionează conturi precum: Ascendis, BenQ, Campari, Cisco, DENT ESTET, Elance, Epson, Gedeon-Richter, Kingston Technology, KDF Energy, Miele, Mio Technology, Nivea, Network One Distribution, NVIDIA, Sony, Reckitt-Benckiser, Sage, Sony PlayStation, Sony VAIO, Somboled, Durex, Nivea, Moët Hennessy, Scholl, Veet. SmartPoint derulează operaţiuni la nivel regional, Bulgaria, Croaţia, Serbia şi Slovenia fiind ţările acoperite de consultață în relaţii publice şi marketing.

Din 2010, SmartPoint face parte din rețeaua independentă de agenții ComUnity.pro. Reţeaua este specializată în comunicarea strategică pentru pieţele hi-tech şi oferă servicii complete pentru toate sectoarele economice majore. ComUnity.pro cuprinde în prezent 18 agenţii independente de comunicare din 19 ţări specializate în comunicarea strategică.

www.smartpoint.ro

Despre Elance

Elance este locul unde oamenii muncesc diferit. Pionier în revoluţia domeniului freelance de azi, Elance este platforma numărul 1 la nivel global de freelancing şi muncă online. Astăzi, peste 500.000 de companii şi peste două milioane de freelanceri folosesc Elance în mai mult de 170 de ţări. Companii globale inovative, companii mici sau aflate la început au acces la grupul mare de profesionişti de pe Elance pentru a construi echipe, formate din categorii profesionale diferite, de la ingineri de software, dezvoltatori de aplicaţii şi designeri de grafică, până la copywriteri, analişti de piaţă, cercetători, specialişti social media, agenţi de servicii clienţi şi din alte domenii profesionale. Peste un milion de oferte de muncă sunt ocupate, anual, prin intermediul Elance.

Cu sediul în Mountain View (California) şi în Oslo (Norvegia), Elance este o companie privată. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.elance.com.

Bucuresti, 30.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.