Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Simona Gherghe, lider absolut de audienta

Acces Direct, lider de piaţă întreaga săptămână

Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Întreaga săptămână, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban.

Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 6.4% rating şi 21% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban, în vreme ce în acelaşi interval orar şi pe acelaşi target ProTv înregistra doar 4.4% rating şi 14.4% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-18:59)

Antena 1

6.4

21

357

Pro TV

4.4

14.4

245

Şi la nivel urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat un rating mediu de 8.1% şi 19.8% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra atunci doar 6.2% rating şi 15.2% cotă de piaţă.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-18:59)

Antena 1

8.1

19.8

849

Pro TV

6.2

15.2

651

În minutul de aur, 18:50, peste 1 230 000 de telespectatori urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 544 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

11.7

25.3

1230

5.2

11.2

544

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban
Perioada 6 februarie 2014

Bucuresti, 07.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.