free download 78 travel guides written by experts

Simona Gherghe, lider absolut de audienta

Acces Direct, lider de piaţă întreaga săptămână

Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Întreaga săptămână, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban.

Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 6.4% rating şi 21% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban, în vreme ce în acelaşi interval orar şi pe acelaşi target ProTv înregistra doar 4.4% rating şi 14.4% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-18:59)

Antena 1

6.4

21

357

Pro TV

4.4

14.4

245

Şi la nivel urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat un rating mediu de 8.1% şi 19.8% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra atunci doar 6.2% rating şi 15.2% cotă de piaţă.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-18:59)

Antena 1

8.1

19.8

849

Pro TV

6.2

15.2

651

În minutul de aur, 18:50, peste 1 230 000 de telespectatori urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 544 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

11.7

25.3

1230

5.2

11.2

544

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban
Perioada 6 februarie 2014

Bucuresti, 07.02.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *