Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Sforaila nu mai sforaie

Omul care timp de 2 saptamani a sforait in fiecare dimineata in panoul publicitar din  Piata Romana nu mai sforaie incepand de vineri 12 septembrie.
Motivul este: Asonor. Produsul impotriva sforaitului caruia i-a facut loc in panou alaturi de el, astazi.

The Secret Service e de vina pentru aceasta consipratie. Ei au creat pentru Asonor acest  proiect de inovative si neconventional care a starnit curiozitatea trecatorilor, stirilor tv, ziarelor, ascultatorilor de radio, bloggerilor si utilizatorilor de internet ca apoi sa le-o rasplateasca astazi de dimineata cu rezolvarea problemei domnului bine imbracat din panou.
Conceptul creativ al campaniei este prigoana barbatilor care sforaie. El este reflectat ca atare in teasingul de 2 saptamani in care "Sforaila", asa cum a fost denumit de trecatori, se oprea doua ore dimineata in drum spre serviciu pentru a se odihni si sforai in voie dupa noptile lungi si grele in care era chinuit de consoarta, nefiind lasat sa doarma ca nu cumva sa sforaie in stiulul lui insuportabil.

Mai departe conceptul se regaseste si in faza a doua a campaniei ce incepe astazi si este dus mai departe de 101 WorldwideRomaniain presa, POS in farmacii si radio si arata barbati – victime ale violentei nocturne. In fapt sunt barbati chinuiti de sotiile lor sa doarma toata viata numai in anumite pozitii sau barbate suferinzi de la ghionturile primite constant in timpul noptii.
Se regaseste cineva aici?

"Am pus un om in panou si l-am ajutat sa sforaie de se cutremura semaforul. Asa am captat atentia trecatorilor, Carcotasilor care au marsat si au reflectat apoi subiectul pe radio, bloggerilor, prin mijloace specifice, tuturor curiosilor prin amplasarea  unui web cam pe unul din blocurile vecine panoului si postarea lui live pe www.sforaie-de-rupe.ro, utilizatorilor de youtube si alte canale video online similiare. Cu siguranta am starnit interesul politiei, SPP-ului, ambulantei si tuturor celorlalti care au venit sa-l intrebe de sanatate pe Sforaila. Urmeaza sa vedem daca am atras atentia si doamnelor si domnilor care au nevoie de Asonor" declara Mihai Ene autorul acestei actiuni subversive.

"Cu un buget deloc extravagant am reusit performante de audienta absolute extravagante pentru un proiect inedit si vizibil", declara Adina Sorescu, agent The Secret Service si Managing Partner 101 Worldwide Romania. “De aici incolo este treaba agentiei 101 Worldwide sa faca liniste si pace in dormitoarele romanilor vanzadu-le produsul cat mai multora prin intermediul campaniei integrate. Suntem incantati sa vedem ca in pofida secretomaniei de care am dat dovata in raportul cu fiecare dintre furnizorii nostri, acestia ne-au dat tot concursul. Le multumim si le suntem recunoscatori celor care  s-au implicat cu stiinta sau fara in promovarea lui: Betacons, Clear Channel, OMD Romania, Kiss FM, Dial telecom, SNS, Gabi Chiturlas, Carcotasilor si lui Dezbracatu si tuturor bloggarilor si word-of-moutherilor care, fara sa stie sau sa fara sa vrea, ne-au ajutat enorm.”
Iti confirmam asadar ca daca nu esti pe net, nu existi."

Sforaila pentru Asonor este proiectul de lansare al agentiei de innovative si unconventional The Secret Service detinuta in parteneriat de Adina Sorescu, Mihai Ene si Lucian Pavel.

Aceeasi parteneri au lansat in Romania si 101 Worldwide, agentie de comunicare full service rapida.

Bucuresti, 15.09.2008 {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *