Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-au deschis inscrierile la Timisoara Business Days

– Suita de evenimente Business Days continuă în 2012 în Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și București –

În perioada 28-29 martie 2012, la Centrul Regional de Afaceri Timișoara, are loc cea de-a șasa ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată comunității de afaceri locale și nu numai. Evenimentul Timișoara Business Days este primul eveniment din acest an și al șaselea din suita de evenimente Business Days organizate până acum, după patru evenimente de anvergură organizate în 2010-2011 în provincie și un ultim eveniment pe 2011 în București, care au reușit să reuneasca fiecare peste 500 de participanți veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes:
· Târgu Mureș Business Days (martie & septembrie 2010).
· Timișoara Business Days (martie 2011 – detalii);
· Brașov Business Days (septembrie 2011 – detalii);
· București Business Days (noiembrie 2011 – detalii).

“Dacă anul 2011 a fost anul în care am extins proiectul Business Days la nivel național, în anul 2012 vom continua să ducem evenimentul și către alte centre regionale, pentru a asigura o acoperire cât mai bună la nivel național cu evenimentul și pentru a ajuta mediul antreprenorial din întreaga țară. În plus, în anul 2012, vom extinde aria de influență și câtre țările vecine, în special cu scopul de a facilita interacțiunea dintre firme și pentru a încuraja spiritul de asociere ca un mod eficient de a face față provocărilor vremurilor pe care le traversăm.

Crearea unei platforme de oportunități de business networking pentru mediul de afaceri rămâne și în anul 2012 principalul scop al evenimentelor Business Days. “ – Laszlo Pacso, organizator principal, manager de proiect

Pastrând conceptul de eveniment de până acum, Timișoara Business Days se va derula pe parcursul a două zile și va cuprinde un număr de 5 conferințe (4 conferințe standard și o conferință tematică specială, dedicată managerilor de HR) și 16 workshop-uri. Seara, la finalul prezentărilor, în ambele zile se vor desfășura trei tipuri de sesiuni de business networking: o sesiune organizată de micro-întâlniri a câte 3 minute între 50 de oameni, o sesiune de networking de tip open după modelul BNI și o sesiune de networking B2B cu o componentă internațională (matchmaking business-to-business).

Scopul Conferințelor este de a oferi factorilor de decizie din companii și antreprenorilor o viziune din partea unor personalități ale lumii de afaceri despre: trendurile și tendințele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri și proiecte de succes, povești motivaționale și idei inspiraționale din partea unor speakeri de calibru.

Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilități manageriale și antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traversează economia mondială și ținând cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atât exemple și studii de caz, cât și ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri și specialiști ai momentului.

Scopul Sesiunilor de networking este de a dezvolta spiritul și cultura de business networking în rândul oamenilor de afaceri, fiind organizate fie un cadru plăcut-informal, fie într-un cadru formal și oferind numeroase oportunități de interacțiune între cei prezenți.

Printre invitații acestei ediții, menționăm: Vasile Iuga, Gabriel Biriș, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Calin Biriș, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Cristian Onețiu, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Adrian Florea, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaș, Adela Jansen și mulți alții. Lista completă și mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului: //timisoara.businessdays.ro.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) și până 125 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferințe și workshop-uri și la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de 15% pentru înregistrările până la data de 7 martie (inclusiv), respectiv 10% pentru înregistrările din perioada 8-14 martie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar și despre diversele concursuri cu premii constând în tichete de acces gratuit pot fi găsite pe site-ul evenimentului //timisoara.businessdays.ro și pe blogul //www.businessdays.ro/blog.

Bucuresti, 05.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.