free download 78 travel guides written by experts

Rompetrol si Odyssey iti dau motive sa pleci cat mai departe de casa

Dacă vara nu e un motiv suficient ca să pleci departe de casă, Rompetrol vine cu cele mai bune idei în noua promoţie estivală comunicată prin campania semnată Odyssey. “Tu parcurgi kilometri, Rompetrol te premiază”, pentru că vara asta trebuie doar să găseşti motive pentru a parcurge cât mai mulţi kilometri şi eşti premiat de Rompetrol.

“Mesajul campaniei se concretizează în premiile valoroase ale promoţiei. Atât premiile garantate, cât şi cele 100 de scutere şi 100 de ATV-uri, sunt motivaţii puternice pentru a străbate orice distanţă, numai pentru a aduna punctele pe cartonul-joc ce te aduc mai aproape de premii. Anul acesta, premiile mari sunt expuse în staţiile Rompetrol şi vor fi câştigate prin tragere la sorţi in lunile iulie (pentru scutere), respectiv septembrie (pentru ATV‑uri)”, spune Adrian Bratu, Account Manager Odyssey.

Din punct de vedere creativ, “Tu parcurgi kilometri, Rompetrol te premiază” s-a tradus printr-o serie de situaţii, pe cât de cunoscute, pe atât de amuzante din viaţa unei familii/cuplu etc. Un soţ care se fâstâceşte în faţa nevestei atunci când întârzie acasă, pentru a răspunde senin în final “am fost la pâine”, este o situaţie pe care, chiar dacă nu a trăit-o fiecare dintre noi, măcar a auzit-o ca glumă. De aceea, s-a concretizat într-unul din spoturile radio ale campaniei.

Spotul TV ”Cafeaua turcească” prezintă un tată intransigent care pare a nu accepta nicio scuză pentru faptul că fiica lui a ajuns târziu acasă. Din fericire, nimeni nu poate rezista în faţa premiilor de vacanţă care pot fi câştigate în staţiile Rompetrol, iar orice motiv găsit pentru a parcurge kilometri şi a câştiga premiile Rompetrol devine verosimil, chiar şi acela de a da o fugă până în Turcia pentru a savura o cafea.

“Ne-am dorit un spot vesel, al cărui umor să vină atât din situaţia prezentată, în care ne-am regăsit cu toţii la un moment dat (de a da nişte explicaţii uşor ridicole unor părinţi severi), dar şi din introducerea unor personaje puternice, care să dea substanţă acţiunii. Şi dacă vara asta nimănui n-ar trebui să-i lipsească cartonul‑joc pe care să strângă puncte şi să câştige premiile Rompetrol, poate că ar fi bine să-şi îmbogăţească şi arsenalul cu încă o expresie: Te scot la o cafea… în Turcia?!?”, spune Andrei Munteanu, Copywriter Odyssey.

“Ne-au încântat execuţiile pline de umor, în ton cu sentimentul de vacanţă pe care vara îl trezeşte tuturor, şi suntem încrezători că vom avea o promoţie de vară Rompetrol cu mulţi kilometri parcurşi şi, mai ales, cu mulţi câştigători”, declară Alexandra Crăsnaru Dragomir, Brand Building Manager Rompetrol.

Campania se desfăşoară în perioada 20 iunie ‑31 august şi este dezvoltată pe mai multe canale: print, radio, TV, OOH. Spotul TV rulează pe Pro TV, Prima TV, Antena 1, Pro Cinema, Kanal D, Discovery, Antena 3, Animal Planet, AXN, National Geographic.

Proiectul continuă seria campaniilor de succes dezvoltate de Rompetrol şi Odyssey pentru promoţiile de vară Rompetrol, campanii care au înregistrat rezultate foarte bune. Drept dovadă, în cadrul Effie Awards Romania 2009, Odyssey a primit Bronze Effie la categoria promoţii non FMCG pentru promoţia de vară Rompetrol 2008.

Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din Andrei Munteanu, Florina Moisi şi Valentin Suciu (Creaţie); Adrian Bratu, Dragoş Andreiaşu, Teodora Juravle (Client Service); Anca Iuhas (Strategie), Cornelia Mora, Ionela Aprodu (Media).

Din partea Rompetrol, Petrian Rădulescu – Operational Marketing Manager, Alexandra Crăsnaru Dragomir – Brand Building Manager, Manuela Bucur – Marketing Coordinator, Laura Rus – Marketing Coordinator şi‑au adus contribuţia la coordonarea campaniei.

Bucuresti, 02.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *