Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au stat cu ochii pe Antena 3

Pentru a fi la curent cu tot ce se întâmplă, românii aleg ca principală sursă de informare Antena 3, lucru confirmat de Kantar Media.

La nivelul întregii zile, pe targetul 18+ urban, când principalele subiecte, întoarcerea lui Traian Băsescu la Cotroceni şi achitarea lui Dinu Patriciu în dosarul Rompetrol, erau dezbătute în direct, postul de nişă înregistra o medie de 11,5% cotă de piaţă şi 2,2% rating, clasându-se astfel pe primul loc în topul televiziunilor de ştiri.

Seara, Antena 3 a devenit lider în rândul tuturor televiziunilor din România, cu o medie de 11,7% share şi 4,3% rating. Ediţia Specială cu Oana Stănciulescu, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu, Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea şi În Gura Presei cu Mircea Badea au fost programele care i-au determinat pe telespectatori să aleagă postul de ştiri, în defavoarea tuturor celorlalte televiziuni.

Cea mai urmarită emisiune a postului a fost Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, care a înregistrat un rating de 5.9% şi a atins la ora 22.04 un vârf de audienţă de 7.8 puncte rating. Nu mai puţin de 715.000 de telespectatori urmăreau cu interes dezvăluirile făcute de Mihai Gâdea despre judecătoarea Aspazia Cojocaru.

La categoria emisiunea cu cea mai mare cotă de piata, s-a impus Previziunile Zilei cu Sabina Iosub şi Niels Schnecker, care a înregistrat o medie de 17.4% market share.

Copyright ARMADATA.

Bucuresti, 29.08.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.