Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rexona si CLEAR au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality

– cele două branduri sunt primele care folosesc această tehnologie în magazine, la nivel național –

Rexona și CLEAR au oferit consumatorilor o experiență de brand inedită în contextul unei campanii promoționale derulate în hypermarketurile Cora, Carrefour și Real din întreaga țară, în perioada iulie-august 2012. Prin intermediul unei aplicații de Augmented Reality aceștia au avut posibilitatea de a intra în spiritul curselor de mașini alături de fetele de pe grila de start.

Aplicația de Augmented Reality le-a dezvăluit celor prezenți în magazine un univers paralel, o experiență deosebită, chiar în timp ce se aflau la cumpăraturi. Cum a funcționat? O cameră capta imaginea persoanei care se așeza pe zona special marcată pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat în standul de prezentare. Cele două fete de pe grila de start își făceau apariția pe ecran, pregătind vizitatorii de cursă și anunțând campania promoțională susținută de Rexona și CLEAR. Achiziția de produse din gamele pentru bărbați a adus consumatorilor o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri și șansa de a deveni pentru o zi pilot de curse pe circuitul din Franța pe data de 19 septembrie (Carrefour), de a vedea live cursa de la Monza din Italia (Real) sau pe cea de la Spa Francorchamp din Belgia (Cora).

Acțiunea face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului încheiat între cele două mărci de îngrijire personală din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR și Lotus F1™ Team. Pasiunea, excelența, eficiența și atingerea celui mai înalt nivel de performanță sunt valorile comune ale brandurilor Rexona și CLEAR și ale Echipei Lotus F1™.

Având o formulă unică, bazată pe molecule de protecţie ce se activează în mai puţin de două secunde de la creşterea nivelului de adrenalină, Rexona Men oferă protecţie de top pana la 48 h!

CLEAR Men cu ProNutrium 10 combină beneficiile agenţilor anti-mătreaţă ZnPTO şi Climbazole cu pro-vitamine, minerale şi agenţi de hidratare. Formula rezultată hrăneşte pielea capului în profunzime (stratum corneum), elimină mătreața vizibilă prin utilizare regulată și ajută la creșterea rezistenței naturale a pielii capului împotriva mătreții și a problemelor asociate acesteia.

Bucuresti, 29.08.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.