Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii aloca mai multi bani unei comenzi online

2Parale

Românii alocă mai mulţi bani pentru cumpărăturile online, în prima jumătate a acestui an cheltuind 6,44 milioane de lei (fără TVA) numai prin intermediul 2Parale – cea mai mare reţea de afiliere din România – adică de aproape patru ori mai mult decât în perioada similară a lui 2010.

Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste o treime faţă de anul trecut, până la 233 de lei (fără TVA), dacă nu ţinem cont de tranzacţiile efectuate pe site-urile de reduceri colective.

Potrivit raportului realizat pe activitatea 2Parale din primele şase luni ale anului, românii cheltuiesc mai mulţi bani la o singură tranzacţie online. Dacă în prima jumătate a lui 2010 peste jumătate dintre comenzile online nu depăşeau valoarea de 100 de lei (fără TVA), anul acesta doar 40% dintre tranzacţii sunt mai mici de 100 de lei (fără TVA). Proporţia cumpărăturilor care trec de valoarea de 400 de lei a rămas aceeaşi în ultimul an.

"Încrederea românilor în comerţul online a crescut semnificativ în acest an. O dovedesc atât creşterea valorii medii a unei tranzacţii, cât şi numărul vânzărilor online, aflat într-o creştere accelerată.

Suntem extrem de optimişti pentru evoluţia pieţei în următorii ani şi ne menţinem estimarea anterioară privind depăşirea în acest an a pragului de 1 milion de cumpărători online în România.", spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Cea mai mare vânzare efectuată prin 2Parale în primul semestru a depăşit valoarea de 35.600 de lei (fără TVA), tranzacţie efectuată pe segmentul IT&C. Afiliatul care a generat această vânzare a câştigat un comision de 381 de lei. Pentru produsele IT&C, cei mai mulţi bani per vânzare s-au cheltuit în luna mai, când valoarea medie a unei comenzi a fost de peste 800 de lei (fără TVA).

În categoria fashion, cea mai mare tranzacţie se ridică la peste 7.100 de lei (fără TVA), ceea ce înseamnă un câştig de 572 de lei pentru afiliatul care a generat-o. Cei mai mulţi bani pentru achiziţionarea produselor fashion s-au alocat în luna aprilie, cu o medie de 209 lei (fără TVA).

Fashion şi IT&C sunt de altfel cele mai atractive segmente pentru cumpărătorii online, în 2Parale. În creştere faţă de anul trecut sunt şi produsele pentru copii şi cărţile.

Cea mai rapidă şi semnificativă ascensiune o au însă site-urile de reduceri colective, al căror număr de vânzări a crescut de aproape şapte ori de la începutul anului. De altfel, 2Parale a şi lansat un program de afiliere dedicat site-urilor de reduceri colective, împreună cu site-ul CautaReduceri.ro.

Cele mai multe cumpărături se fac în zilele de joi şi vineri, spre deosebire de anul trecut când erau preferate zilele de marţi şi miercuri. Cel mai mare flux de cumpărături se înregistrează în intervalul orar 10:00-16:00, cu un vârf şi după ora 22.00.

Martie a fost cea mai prolifică lună pentru cumpărăturile online, cu vânzări de aproape 1,4 milioane de lei (fără TVA). A fost şi cea mai bună lună pentru afiliaţii din 2Parale, aducând câştiguri de peste 100.000 de lei. Prima jumătate a anului a adus afiliaţilor comisioane de circa 470.000 de lei.

Pentru mai multe informaţii, consultaţi raportul ataşat, disponibil şi online aici. Toate sumele prezentate sunt fără TVA. Cifrele includ doar vânzările finalizate până la momentul redactării raportului.

Bucuresti, 07.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.