Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Next e responsabila pentru castigarea contului de CSR al Coca-Cola HBC Romania

Next Advertising a castigat pitch-ul organizat anul acesta de Coca-Cola HBC Romania si va asigura servicii de comunicare pe zona Corporate Social Responsibility (CSR). Satisfactia este cu atat mai mare cu cat contul a fost castigat in fata unor multinationale de prestigiu. In plus, cu aceasta ocazie, agentia a inregistrat un nou record inedit: Cel mai rapid rezultat la un pitch – sub 24 de ore de la prezentare la castigare. “Se poate sa fi facut ceva bine acolo incat sa meritam asta” – spune Semida Duriga, coordonatorului proiectului, din partea echipei Next Advertising.

“Prezentarea a fost extrem de creativa, dar sincer, la asta ne cam asteptam. Ceea ce ne-a impresionat realmente a fost ambalarea creativitatii intr-o viziune unitara, condusa de un concept generos, care ne-a castigat imediat, fara drept de apel” – spune Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.

“Ne-am bucurat enorm de castigarea acest client, nu doar fiindca e un brand de prestigiu, dar mai ales pentru ca am intalnit niste oameni pasionati, oameni care-si sufleca manecile si fac proiecte reale si de impact, abia apoi se intreaba daca n-ar fi trebuit sa le si promoveze mai bine ca sa creasca senzatia ca nu-s chiar toate praf pe lumea asta. Ne-am apucat deja de treaba ca sa dezvoltam platforma de CSR si alte cateva planuri marete pentru ei si inca suntem uimiti de increderea pe care ne-o acorda si de rezultatele pe care le intrezarim prin prisma acestui gen de relatie. Iertati-ne ca ne minunam, dar exact ca si cu populatia, care, desi e in continua crestere pe planeta, oameni sunt tot mai putini, asa si noi ne entuziasmam, nu ca am mai primit un client, ci ca avem un client fain. Daca urmatorul comunicat va fi despre niste mari realizari pe acest cont, macar sa se stie de unde ni se trage.:)” – a declarat Semida Duriga, muncitoare si sef sectie “Sociale” Next Advertising.

Castigarea acestui nou client vine si ca o recunoastere a valorii diviziei Change pe care Next Advertising a infiintat-o in toamna lui 2010, divizie care se ocupa si se preocupa de proiecte de implicare si responsabilitate sociala. Pasiunea si expertiza agentiei in acest domeniu a crescut de-a lungul anilor prin proiecte de mare vizibilitate realizate pentru clienti ca: Greenpeace, Salvati Delta, MaiMultVerde sau Ecorom Ambalaje. Un departament specializat pe acest domeniu inseamna sansa de a folosi puterea creativitatii si uneltele de advertising pentru a-i face pe oameni “sa cumpere” o noua mentalitate si o noua atitudine sociala, dar si un pas firesc in contextul trendurilor internationale de comunicare de brand.

Bucuresti, 07.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.