Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin Public Relations comunică pentru Asociația Casiopeea

Începând din aprilie, Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea pentru Asociația Casiopeea, organizatoare de curse și marșuri roz pentru susținerea femeilor afectate de cancerul de sân. Cursele Casiopeea au ca scop strângerea de fonduri pentru achiziționarea și donarea de proteze mamare, femeilor care au suferit o mastectomie.

Agenția va gestiona relația cu liderii de opinie și mass-media și va dezvolta conținut pentru platforme digitale și offline, colaborarea având ca obiectiv creșterea vizibilității asociației și a crosului, dar și atragerea de sprijin public pentru cauza susținută de Casiopeea.


Proteze mamare pentru 1.500 de femei

Peste 16.000 de persoane au participat în ultimii șase ani la crosurile Casiopeea, din fondurile strânse  achiziționându-se  proteze pentru peste 1.500 de femei care au suferit operații de mastectomie. Deși protezele externe de sân și sutienul special necesar acesteia sunt pe lista Casei Naționale de Asigurări pentru decontare, femeile care au suferit de cancer la sân pot aștepta până la doi ani pentru a intra în posesia protezei, procedurile de înscriere și atribuire fiind anevoioase și cererea mare. Costurile unei proteze externe de calitate și a accesoriilor necesare purtării acesteia depășesc 150 EUR, ceea ce face achiziționarea lor imposibilă pentru multe dintre femei.

Peste 6.000 de românce ajung anual pe masa de operații

În fiecare an, peste 8.000 de românce află că suferă de cancer la sân, iar 75% dintre ele ajung la extirparea unui sân. Procentul este în continuă creștere, din cauza lipsei de prevenție: cele mai multe dintre femei află prea târziu de această boală, atunci când operația este singura lor opțiune.


Mastectomia rămâne una dintre cele mai invazive intervenții chirurgicale, având un impact dramatic asupra imaginii de sine a femeii, influențând felul în care ea se reintegrează în societate, după vindecare.

„Întreaga reușită a unei operații de mastectomie este umbrită de o cicatrice. Atunci când se uită în oglindă, femeile văd cicatricea, dar nu și povestea din spate, povestea unei învingătoare. Colaborarea noastră cu agenția Rogalski Damaschin a pornit de la această dorință a noastră de a le reda încrederea în sine și feminitatea. Conceptul creativ propus de agenție, precum și strategia ne-au convins că am făcut o alegere potrivită și că suntem pe drumul cel bun”, declară Marina Oțelea, Președinta Asociației Casiopeea.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.