Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin a organizat lansarea oficiala in Romania

a brandului de cosmetice Paula’s Choice

Brandul american premium de produse cosmetice Paula`s Choice a fost lansat oficial pe piața din România, în cadrul unui eveniment organizat de Rogalski Damaschin Public Relations vineri, 9 mai, la Hotel Epoque. Lansarea oficială din România a avut loc în prezența fondatoarei mărcii – Paula Begoun – și a coordonatorului echipei de cercetare și dezvoltare din cadrul Paula`s Choice – Bryan Barron.

Cu această ocazie, marca americană fondată în 1995 de către Paula Begoun, a prezentat presei de profil din România abordarea sa unică în raport cu industria cosmeticelor. De peste 19 ani, activitatea mărcii reflectă crezul fondatoarei, acela de a oferi femeilor din întreaga lume informații sincere despre ingredientele din produsele cosmetice, ajutându-le să descopere adevărul din spatele mesajelor publicitare promovate de marile branduri din industria cosmetică.

Evenimentul a fost conceput în jurul informațiilor oferite de către Paula Begoun, supranumită și „Polițistul Cosmeticelor” şi le-a oferit invitaților oportunitatea de a păși în culisele uneia dintre cele mai strălucitoare industrii la nivel internațional. Astfel, peste 50 de jurnaliști și bloggeri de beauty au fost introduși în fascinanta lume a cosmeticelor și au fost martori la dărâmarea unora dintre cele mai mari mituri referitoare la ingredientele din produsele cosmetice.

„Prin evenimentul de lansare a Paula’s Choice, ne-am propus să punem în valoare filosofia inconfundabilă a brandului și să oferim invitaților o experiență unică, în culisele industriei cosmetice. Misiunea Paulei Begoun a reprezentat sursa de inspirație pentru conceptul «The best skin of your life», pe care l-am declinat până la cele mai mici detalii, oferind astfel invitaților o experiență completă Paula`s Choice. Atitudinea pozitivă, orientarea către obiectivele de business ale clientului și viziunea creativă au fost elementele cheie în conceperea întregului eveniment și a strategiei de comunicare aferente. În plus, consensul între noi și client la nivel de abordare strategică a pus bazele unei colaborari productive, începute acum cu un eveniment de succes.” – a declarat Isabela Stere, Communication Manager, Rogalski Damaschin Public Relations

Bucuresti, 13.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.