free download 78 travel guides written by experts

Rezultatele unui manifest pentru creativitate, initiat de Starcom MediaVest si Digital Star

pentru Samsung

Starcom MediaVest și Digital Star au dezvoltat campania Samsung “Manifest pentru creativitate”. Lansată în octombrie 2013, campania a avut drept obiective încurajarea creativității în rândul tinerilor parte din sistemul educațional, schimbarea percepției părinților și profesorilor cu privire la meseriile care întrebuințează creativitatea și poziționarea Samsung ca facilitator a ei.

În cadrul campaniei, Samsung a adunat poveștile unor oameni de succes care au prosperat având ca motor principal creativitatea: producători, actori, arhitecți, directori de creație etc. Structurate sub formă de testimoniale și adunate pe microsite-ul manifestpentrucreativitate.ro, poveștile, care cuprindeau de la exemple de scepticism legate de creativitate până la trucuri pentru stimularea ei, au servit drept inspirație pentru tineri, părinți și profesori.

Campania “Manifest pentru creativitate” a fost premiată în cadrul ediției din 2014 a Effie cu un Bronze la categoria Durables și în cadrul IAB MIXX Awards România 2014 la categoria Best Brand/ Product Launch.

“Prezența Samsung în portofoliul nostru de clienți ne-a ajutat să identificăm oportunitatea pentru a iniția o conversație despre creativitate, o discuție de care tinerii și adulții din preajma lor au dus lipsă pe parcursul a ani de zile. Un brand atât de ofertant ca Samsung ne-a oferit motivul și mijlocul prin care să deschidem acest subiect, iar expertiza noastră în înțelegerea consumatorului final și amplificarea mesajului destinat lui ne-au condus la o campanie cu rezultate cât se poate de semnificative”, a declarat Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest).

“A fost o provocare reală pentru noi să găsim modalitatea prin care să rezonăm cu un public confruntat până acum doar cu stereotipuri legate de slujbele care folosesc creativitatea. Meseriile de avocat, doctor, notar erau considerate, până nu demult, singurele care puteau oferi stabilitate financiară și prestigiu, așadar, percepute ca fiind singurele de viitor. Prin intermediul campaniei, am prezentat realitatea persoanelor creative, una în care părinții și profesorii pot vedea tinerii evoluând și prosperând”, a declarat Laurențiu Dumitrescu (Managing Director, Digital Star).

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Starcom MediaVest: Diana Ionel (Head of Interactive), Ilinca Nițu (Digital Account Director), Antonia Marcu (Account Executive), Manuela Tutunică (Account Executive), Silviu Caciur (Digital Planner), Alina Ionescu (Search and Social Media Specialist);
– din partea Digital Star: Denisa Pielescu (Creative), Andrei Procopie (Art Director), Mihai Subțirelu (Web Developer), Alexandru Nicolescu (Project Manager), Andrei Cioroagă (Video Editor), Adriana Argeșeanu (Account Manager), Laurențiu Dumitrescu (Managing Director).

Bucuresti, 18.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *