Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rexona si CLEAR intra in Lotus F1™ Team

Rexona si CLEAR, marci de ingrijire personala din portofoliul Unilever, devin parteneri ai Echipei Lotus F1™, pe o perioada de trei sezoane.

Pornind de la aceeaşi valoare comună – dorinţa de a avea cel mai bun produs din clasa sa, CLEAR, Rexona şi Echipa Lotus F1™ pun accentul în primul rând pe pasiune, excelenţă, eficienţă, dar şi pe atingerea celui mai înalt nivel de performanţă. Viteza dată de cifra octanică a bolizilor F1, dar şi spiritul de competiţie specific curselor se potrivesc perfect cu aspiraţiile consumatorilor CLEAR/Rexona: îndrazneală, curaj şi testarea limitelor celei mai bune protecţii zilnice.

Multiplele sinergii de brand care există între CLEAR, Rexona şi Lotus F1™ Team transformă acest sport în mediul de asociere ideal, cele doua marci Unilever având acelaşi public ţintă ca şi competiţiile sportive în ceea ce priveşte vârsta şi apartenenţa geografică.

Formula 1 a pătruns în ultimii ani pe pieţele emergente din Brazilia, China, Malaiezia şi India si se adresează, la fel ca şi CLEAR si Rexona, bărbaţilor cu un stil activ, în jur de 35 de ani, definiţi ca lideri de opinie. În Europa însă, istoria şi expunerea bogată a acestui sport garantează atragerea unui public mai larg.

De altfel, Formula 1 atrage o audienţă anuală de peste 515 milioane de telespectatori unici din peste 180 de ţări, ceea ce transformă acest sport in evenimentul anual cel mai vizionat la nivel mondial.

Sezonul de Formula 1 se desfăşoară pe durata întregului an şi are un calendar de curse ce se bucură de un public de peste 200.000 de fani pentru fiecare eveniment. Audienţa Formula 1 este similară cu alte evenimente sportive importante cum ar fi Cupa Mondială la Fotbal sau Liga Campionilor UEFA.

Avand o formulă unică, bazată pe molecule de protecţie ce se activează în mai puţin de 2 secunde de la creşterea nivelului de adrenalină, Rexona Men ţine pasul cu viata ta şi oferă protecţie de top în fiecare moment al zilei!

CLEAR Men cu ProNutrium 10 are o formula bazata pe vitamine, minerale, agenti cu dubla actiune anti-matreata si agenti de fortifiere a pielii capului care hranesc pielea capului in profunzime, elimina matreata si ajuta la cresterea rezistenteei naturale a pielii capului impotriva matretii si a problemelor acestuia.

Bucuresti, 26.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.