Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Re:ply a realizat conceptul grafic pentru “Shopping Report”

un glossy gratuit ce schimba perspectiva asupra shopping-ului

Re:ply a creat conceptul grafic al noii publicatii glossy gratuite „Shopping Report”, un nou produs al echipei J’adore Publishing. „Shopping Report” este un proiect inovator pe piata de publishing din Romania, abordand shopping-ul din perspectiva rationala si oferind o analiza completa a solutiilor pentru cumparatori. Este singura publicatie specializata si documentata in domeniul shopping-ului, cu un continut informational ridicat.

„Echipa noastra a propus un design care sa prezinte shopping-ul din toate unghiurile, dar care sa si ajute cititoarea sa navigheze rapid, obiectiv si concentrat prin revista. “Shopping Report” iti arata ce, cum si de ce sa cumperi si, totodata, educa si informeaza cumparatorul in ceea ce priveste drepturile pe care le are si felul in care se poate proteja, ca si consumator”, declara Iulian Puiu, Creative Director si Managing Partner la Re:ply.

Inovaţiile aduse de „Shopping Report” constau in prezentarea shopping-ului in mod realist, analizand toate nivelurile pe care le poate atinge, de la acela de necesitate pana la cel de lux sau shopping extrem; reportaje specializate de fashion (investigatii prin magazine); articole de shopping alternativ (online, outlet, vintage si designeri); demonstrarea beneficiilor a ceea ce se numeste beauty alternativ, prin propuneri de produse bio, organice, naturiste.

„Am decis sa continuam parteneriatul cu Re:ply deoarece am avut proiecte de succes si in trecut, fiind singura echipa realmente specializata in design si concept de publishing din Romania. Exista acolo o creativitate si o decizie argumentata a fiecarui element introdus in layout pe care nu am regasit-o in alta parte. De aceea, stiam ca, desi avem foarte putin timp la dispozitie pentru a realiza revista, suntem pe maini sigure. Nu am avut deloc emotii.”, spune Otilia Stanciu, Publisher-ul „Shopping Report”.

Echipa Re:ply implicata in realizarea „Shopping Report” a fost alcatuita din Iulian Puiu – Creative Director si Managing Partner, Catalin Dumitru si Solene Cesbron – Art Directori si Catalina Miciu – Publishing Project Coordinator, iar  echipa J’adore Publishing, din Otilia Stanciu – Publisher, Oana Titica – Redactor-sef, Cristian Vadan – Art Director si Andra Clitan – Fashion Editor.
 
„Shopping Report” are 172 de pagini, continut local si se distribuie in cinci orase: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Constanta intr-un tiraj total de 100.000 de exemplare (40.000 pentru Bucuresti si cate 15.000 de exemplare pentru fiecare dintre celelalte patru oraşe). „Shopping Report” se gaseste in mall-uri, centre si galerii comerciale, magazine, showroom-uri, cabinete cosmetice, clinici de infrumusetare, cafenele si alte locatii atent selectionate.

Publicatia are frecventa lunara si se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani.

„Shopping Report” poate fi citita si in format digital la adresa www.shoppingreport.ro

Bucuresti, 18.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.