free download 78 travel guides written by experts

REMbrandT isi premiaza castigatorii la concursul organizat in cadrul Brasov Business Days

REMbrandT a desemnat astăzi câștigătorii concursului organizat în cadrul Brașov Business Days, oferind premii constând în consultanță de marketing și comunicare în valoare de 1500, 500 și 300 de euro primilor trei clasați: Azimut Teambuilding, Wellness Romania și Bijuteria AS.

În calitate de co-organizator al Brașov Business Days, REMbrandT a oferit participanțiilor șansa de a-și promova afacerea într-un mod inedit în cadrul unui concurs desfășurat pe parcursul celor două zile ale evenimentului. Antreprenorii, managerii și experții prezenți la eveniment au fost invitați să posteze pe panoul aflat în sala REMbrandT un mesaj creativ despre business-ul propriu, urmând ca primele trei texte să fie premiate cu pachete de consultanță de marketing și comunicare.

"Am ales să organizăm acest concurs pentru a ridica mingea la fileu participanților la Brașov Business Days interesați de promovarea propriului business. Aceștia au primit cu entuziasm provocarea, fapt confirmat de ineditul mesajelor postate pe panoul REMbrandT. Alegerea, deloc ușoară, a celor trei câștigători a depins de creativitatea textului, de gradul în care acesta a reflectat beneficiul adus de produsul sau serviciul promovat și de impactul preconizat al mesajul asupra publicului-țintă", a declarat Rodica Lupu, Managing Partner, REMbrandT.

Echipa REMbrandT va analiza, împreună cu reprezentanții celor trei companii câștigătoare, necesitățile și oportunitățile de comunicare în funcție de specificul fiecărei afaceri, pentru a realiza ulterior strategii și acțiuni puternic focalizate pe maximizarea rezultatelor.

Despre REMbrandT

REMbrandT oferă servicii de consultanţă strategică de marketing şi comunicare clienţilor care își propun un traseu consecvent și unitar în impunerea propriului set de valori la nivelul percepţiei publice. Pentru o abordare integrată, punem la dispoziția clienților noștri un cumul solid de know-how pe următoarele paliere ale comunicarii de marketing:
· Strategie și implementare campanii ATL;
· Strategie și implementare campanii BTL;
· Creație și execuție website, strategie și implementare campanii online și social media;
· Marketing direct (mailing, e-mail marketing);
· Strategie și implementare campanii de PR.

Despre Business Days

Desfășurat în perioada 28-29 septembrie, evenimentul Brașov Business Days a reunit peste 500 de participanți alături de o suită de speakeri consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență și antreprenori de succes. Programul evenimentului a cuprins, printre altele: 4 conferințe, 12 workshop-uri, 2 sesiuni de Business Networking, 2 mese rotunde pentru VIP-uri și degustări de produse tradiționale și vinuri celebre.

Bucuresti, 04.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *