Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Razboiul strazii” o campanie GMP, pentru Concordia

Un razboi nu trebuie trait zilnic. Si nu trebuie dus de catre copii.

Cu mesajul “copilaria ar trebui sa fie cea mai frumoasa perioada a vietii, nu o lupta continua pentru supravietuire”, GMP lanseaza campania sociala “Razboiul strazii”, pentru fundatia Concordia. Un copil care a trait pe strada nu va uita niciodata experientele prin care a trecut. Fundatia Concordia militeaza pentru reintegrarea sociala a copiilor defavorizati, oferindu-le consiliere si sprijinindu-i sa urmeze cursuri de formare profesionala.  “Razboiul strazii” este o campanie in doua etape. Prima se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania. Cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati.
“Conform briefului, campania urma sa creeze notorietate pentru fundatia Concordia. In general, in campaniile sociale, copii fara adapost sunt motive pentru a trezi sentimente caritabile. Am dorit sa facem ceva diferit pentru Concordia, asa ca de data aceasta am pus accentul pe copii, folosind o noua abordare. Pentru Concordia, acesti copii nu sunt niste fiinte umane sarmane ci sunt adevarati eroi, care lupta in fiecare zi pentru supravietuire. Pentru ca pana la urma copilaria lor este o lupta impotriva foamei si a saraciei. Concordia respecta acesti eroi ai strazii si incearca sa le ofere o copilarie mai buna, o sansa pentru viitor”, a declarat Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.

Campania are drept obiectiv schimbarea perceptiei negative a oamenilor fata de copii strazii si spargerea zidului de indiferenta fata de problemele acestora. “Razboiul strazii” se adreseaza persoanelor cu familii, cu studii si venituri medii si peste medie; persoane constiente de dificultatile si bucuriile pe care le presupune cresterea unui copil.

“Razboiul strazii” contine trei executii: Revolutia franceza, Iwo Jima si Eroul, cu headline-ul “pentru unii, copilaria e o batalie”. Vizualurile sunt reproduceri dupa scene celebre din istorie. Acestea fac o paralela intre campul de lupta si vietile copiilor defavorizati, pentru care fiecare zi este o lupta pentru supravietuire. Imaginile au o mare incarcatura emotionala, dramatizand o situatie reala din viata copiilor strazii, fara a provoca insa sentimente negative de repulsie si atitudini defensive.

Campania se bazeaza pe comunicare in presa scrisa si outdoor. Sponsorul principal al campaniei este Euromedia.

Sedinta foto a durat 3 saptamani,  presupunand o indelunga perioada de pre si post productie  foto. Casa de productie este Carioca Studio.
Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din: Oliver Kapusta, Integrated Communication Director; Cosmin Ezaru – Senior Art Director; Adrian Dragan – Senior Copywriter; Teodor Cucu – Strategic Planner; Mirela Angelescu – Client Service Director; Ioana Gligor – Group Account Director; Anca Stefanescu – Account Manager; Ioana Tomescu – Junior Account Executive, Radu Teodorescu – AV Producer. 

Din partea Concordia, proiectul a fost coordonat de Mirela Ghinda – Specialist Relatii Publice; Ruth Zenkert – Director General si Cristian Lazar – Director Adjunct.
Concordia este o fundatie sociala infiintata in 1991. In centrele Concordia traiesc peste 400 de copii, in 35 de grupuri familiale (ex: “Orasul copiilor”, “Ferma copiilor” si in celelalte case de copii din Bucuresti si Ploiesti). Fundatia militeaza pentru reintegrarea sociala a copiilor defavorizati, oferind acestora suport, consiliere educationala si cursuri de formare profesionala. 

GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din  România. Agentia are în portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever, Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota. În ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Award.

Bucuresti, 3.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *