Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ramele Bombardier ELECTROSTAR pentru National Express vor intra in productie in Derby Marea Britanie

Pana in prezent, fabrica Bombardier din Derby, singurul centru de productie de tramvaie din Marea Britanie, a dat in folosinta peste 2100 de vagoane BOMBARDIER ELECTROSTAR.
 
Bombardier confirma faptul ca productia trenurilor ELECTROSTAR din clasa 379 pentru National Express este in derulare la centrul sau de productie din Derby. Cele 120 de vehicule ELECTROSTAR au fost comandate in aprilie 2009 de companiile Lloyds TSB si Caile Ferate Londoneze de Est, o subsidiara a National Express. Cele 30 de rame electrice cu patru vagoane vor opera in serviciul Stansted Express, intre Aeroportul Stansted si Statia Liverpool din Londra, ca parte a retelei National Express din Estul Angliei.

Cu doua linii de productie ce lucreaza in paralel la fabrica din Derby, toate cele 120 de vehicule sunt programate sa fie livrate intre Martie si Iunie 2011. Primul tren complet va fi pe sina de testare Bombardier din Derby in cursul lunii Septembrie 2010. In prezent, Bombardier are 8 vehicule in diverse etape de constructie pe linia de productie.

Andrew Chivers, Managing Director, NatIonal Express East Anglia, a declarat: “Introducerea planificata a noilor trenuri pe rutele Stansted Express si West Anglia in 2011 reprezinta o imbunatatire majora a confortului si fiabilitatii pentru mii de consumatori care utilizeaza aceste servicii deosebit de populare in fiecare zi. Suntem incantati sa lucram cu Bombardier si cu ceilalti parteneri ai nostri la aceste planuri, menite sa imbunatateasca semnificativ calitatea serviciilor oferite clientilor nostri”.

Colin S Walton, Presedinte, Bombardier Transportation Marea Britanie, a adaugat: “National Express este un client fidel al Bombardier. Ei opereaza flota cu cea mai mare disponibilitate formata din trenuri ELECTROSTAR ce functioneaza astazi in Marea Britanie. Divizia noastra de Servicii va intretine aceste noi vehicule, ce au ca si caracteristica sistemul premiat de monitorizare predictiva –   BOMBARDIER ORBITA – cel mai avansat sistem din punct de vedere tehnologic din segmentul sau. Aceasta solutie va garanta nivele mari de disponibilitate a ramelor electrice ELECTROSTAR ce compun flota clientului nostru. Suntem incantati sa continuam parteneriatul durabil si de succes cu National Express. “Francis Paonessa, Presedinte al  Diviziei de Pasageri RS1, a spus: “Bombardier este foarte mandra

de trenul sau ELECTROSTAR, care nu este numai unul dintre cele mai fiabile trenuri din Marea Britanie, dar este si un produs britanic cu mare succes la export. Vehiculele noastre

ELECTROSTAR sunt acum in operare in Africa de Sud, unde au fost utilizate pentru a transporta fanii in perioada Cupei Mondiale. Suntem, deci, mai mult decat satisfacuti de succesul acestui produs si, in ultimii ani, am lucrat intens pentru a construi urmatoarea generatie de trenuri electrice suburbane. Noul nostru tren –  BOMBARDIER AVENTA – va fi inca si mai fiabil si cu aproximativ 21% mai usor decat actualul tren ELECTROSTAR, care este déjà cel mai usor tren modern aflat in operare in Marea Britanie. Vehiculele AVENTA vor fi, de asemenea, eficiente la utilizare, elegante, confortabile si vor atinge un nou grad in ce priveste siguranta pasagerilor. 

Noul tren ELECTROSTAR pentru Stansted ce poate atinge o viteza de 160km/h este echipat cu locuri foarte incapatoare destinate bagajelor, aer conditionat si un sistem imbunatatit de securitate pentru pasageri prin intermediul utilizarii unui sistem televiziune cu circuit inchis. Pasagerii vor avea si posibilitatea unui grad sporit de comunicare multumita incorporarii de sisteme WIFI. Ramele sunt dotate cu sistemul sofisticat de propulsie si control BOMBARDIER MITRAC pentru recuperarea si reutilizarea energiei in timpul franarii.

Trenurile ELECTROSTAR sunt, in momentul de fata, in operare in urmatoarele retele:  Southeastern, Southern, c2c, First Capital Connect,  London’s Overground  Services si in Provincia Gauteng, Africa de Sud.

Bucuresti, 28.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *