Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pufuletii Gusto hranesc romanii cu optimism

Când toată lumea vorbeşte despre criză sau chiar recesiune, pufuleţii Gusto provoacă românii să zâmbească prin lansarea unei ample campanii pro optimism.

Iniţiativa este inspirată de inocenţa şi spiritul vesel al produsului Gusto – fabricat după o reţetă unică din mălai, sare şi aer, adică “nimic să te îngrijoreze” cum se spune chiar în reclama TV pentru această marcă. Totodată, campania se bazează şi pe date statistice, studii europene potrivit cărora românii sunt printre cei mai trişti locuitori ai vechiului continent.

Pufuleţii optimişti produşi în oraşul Băicoi, judeţul Prahova, se adresează tuturor, de la cei mici si până la bunici, dar în mod deosebit celor cu suflet tânăr, cu simţul umorului şi autoironie. Un produs 100% natural, cu tradiţie pe piaţa românească, pufuleţii Gusto şi-au câştigat de-a lungul anilor milioane de adepţi prin simplitatea şi naturaleţea lor. Astfel, Gusto este liderul pieţei de pufuleţi din România potrivit volumului de vânzări.

Compania Phoenix, producătorul Gusto, şi-a început activitatea în urmă cu 17 ani, cu o mică linie de producţie amplasată în casa unuia dintre asociaţi. În prezent, fabrica modernă deţinută la Băicoi are o capacitate de producţie de peste 1 milion de pungi pe zi, una dintre cele mai mari la nivel european. Compania exportă pufuleţi în 8 ţări, iar cifra de afaceri înregistrată în anul 2008 se apropie de 15 milioane de euro. Aparatura inovativă şi reţeta unică de pufuleţi folosită de companie au stabilit standardul calităţii în domeniu şi au asigurat succesul produsului.

Phoenix este prima companie producătoare de pufuleţi care derulează un program de comunicare pentru consumatorii români. Campania pufuleţilor Gusto a debutat cu misterioasa apariţie în lanurile de lângă Băicoi a trei feţe zâmbitoare gigant. Pentru o săptămână, cele trei desene au fost subiect de discuţii atât în presă, cât şi pe cele mai importante bloguri, şi nimeni nu a făcut legătura cu fabrica de pufuleţi de la Băicoi. Prin aceste desene, pufuleţii Gusto au atras atenţia oamenilor pentru a da startul campaniei pentru optimism, care va dura cel puţin până la finalul anului. Odată interesul stârnit, pentru a aduce zâmbetul pe feţele românilor, pufuleţii Gusto au creat reclame TV care vorbesc în cheie umoristică despre optimism indestructibil şi au iniţiat Liga Optimiştilor. Cei care doresc să îşi hrănească optimismul sunt aşteptaţi pe blogul special creat, www.ligaoptimistilor.ro. Aici pot găsi ştiri haioase, glume şi filozofii despre optimism, toate menite să le reamintească de ce viaţa merită trăită cu seninătate şi umor.
 
“Această campanie ni se potriveşte ca o mănuşă, reprezintă exact felul nostru de a fi – mereu optimişti şi înzestraţi cu simţul umorului. Suntem o companie mică, dacă ne comparăm cu marile multinaţionale, dar foarte responsabilă, iar pufuleţii noştri au stabilit un standard de calitate pe piaţa românească. Consumatorii ne-au apreciat, de aceea dorim să fim mai aproape de ei, să le mulţumim pentru alegerea lor şi să le împărtăşim din optimismul Gusto”, a declarat Eliodor Apostolescu, unul dintre deţinătorii companiei Phoenix.

Bucuresti, 17.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.