Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis Romania are un nou Director de Strategie

Din acesta luna, Publicis va avea un nou Director de Strategie in persoana Ralucai Iacob

Si-a inceput cariera in publicitate acum 13 ani in departamentul de Client Service, dar si-a gasit vocatia in Strategie. De-a lungul timpului, a dezvoltat strategii de comunicare de succes pentru importante brand-uri locale si internationale, precum: Aqua Carpatica, BCR, Caroli, Dedeman, Golden Brau, Heineken, La Strada, Neumarkt, Nestlé, Nokia, P&G, Petrom, Vodafone.

Pe tot parcursul celor 7 ani de Strategie, Raluca a condus pitch-uri importante, castigate in cadrul agentiilor McCann Erickson si Cohn&Jansen din Romania, dar si in agentii din strainatate. In Kazackhstan, a coordonat cel mai mare departament de strategie, dezvoltand strategia pentru principala banca comerciala din tara si castigand cel mai mare pitch Telecom.

O masura in plus a recunoasterii strategiilor dezvoltate pentru diverse brand-uri, pe langa rezultatele comerciale si de imagine, sunt si premiile castigate la Effie (printre care si un Grand Effie), la Golden Drum, dar si nominalizarea la Cannes Lions.

Traim vremuri in care ni se cere o idee care nu a mai fost facuta vreodata si 3 exemple de cum a functionat; in tot acest context, strategia are un cuvant greu de spus. Asa ca, in ultimele luni, ne-am concentrat pe construirea unui puternic departament de strategie. Vrem sa fim recunoscuti nu doar pentru creativitate, ci si pentru contributia strategica in business-ul clientilor nostri, iar Raluca are un rol-cheie in atingerea acestui obiectiv. (Alex Badila – Managing Director, Publicis Romania)

Strategia nu este optionala in climatul actual de fragmentare a mesajului si de pozitie de putere a consumatorilor. Cred ca un departament puternic este acela care reuseste sa gaseasca unghiuri relevante si noi pentru categoriile pe care lucreaza. Rolul nostru ca planneri este sa simplificam, sa provocam si sa inspiram intorcand probleme aparent complicate la esenta. Acest proces implica o intelegere profunda a business-ului, a consumatorilor si a contextului. Implica deopotriva un parteneriat foarte strans cu echipa de marketing. Cred, de asemenea, ca un potential imens il au brand-urile care au curaj sa-si asume o atitudine si/sau sa devina utile pentru comunitati. Un exemplu foarte bun este folosirea tehnologiei care ne deschide drumuri fascinante catre idei simple si laterale care bat bugete uriase. (Raluca Iacob – Head of Strategy, Publicis Romania)

Raluca Iacob vine la conducerea departamentului de strategie al Publicis Romania care, in prezent, numara 6 specialisti cu background-uri multiple, incluzand media si digital.

Bucuresti, 10.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.