Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis a castigat pitch-ul pentru lansarea globala a gamei Bitdefender Antivirus 2013

Publicis Bucharest a fost desemnata agentia de brand a Bitdefender, liderul mondial in solutii de securitate pentru internet, in urma pitch-ului desfasurat la inceputul anului la care au mai participat patru dintre cele mai cunoscute agentii de publicitate locale.

Obiectivul pitch-ului a constat in dezvoltarea strategiei si a conceptului de comunicare pentru lansarea gamei de produse Bitdefender 2013. Campania se va desfasura la nivel global, in peste 100 de tari unde compania este prezenta, cu focus in SUA, Franta, Germania si Marea Britanie. 

Castigarea pitch-ului de catre Publicis a venit ca urmare a perfectei intelegeri atat a categoriei si filozofiei brand-ului, cat si a valentei sale globale, de lider mondial in securitatea datelor.

“Publicis Bucharest foloseste cu incredere produsele Bitdefender, astfel incat ne bucuram enorm ca Bitdefender a devenit la randul sau clientul nostru. Pentru noi este o responsabilitate uriasa prin prisma caracterului global al campaniei, cu expunere la miliarde de potentiali clienti, dar cu atat mai mult cu cat Bitdefender reprezinta pentru noi unul dintre cei mai buni ambasadori ai Romaniei in lume. Pregatiti-va pentru o campanie cu adevarat globala, relevanta din New York pana in Tokyo”, declara Catalin Albu, Client Service Director la Publicis Bucharest.

“Impreuna cu Publicis Bucharest, pregatim o campanie care va schimba conversatia in categoria produselor de securitate a datelor. Un produs de top merita o campanie de top, iar parteneriatul cu Publicis este o garantie pentru aceasta”, declara Ciprian Istrate, Director of Consumer Product Marketing and Branding.

Echipa Publicis care a contribuit la castigarea pitch-ului a fost formata din: Catalin Albu – Client Service Director, Corin Chiriac – Head of Online Strategy, Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Dragos Ometita – Group Creative Director, Andi Daniluc – Copywriter, Luiza Vrinceanu – Account Manager.

Echipa Bitdefender implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului a fost formata din: Florin Talpes – CEO & Founder Bitdefender, Ciprian Istrate – Director of Consumer Product Marketing and Branding si Bogdan Irina – B2C Director.

Compania romaneasca Bitdefender este, in acest moment, protectorul noii lumi digitale, protejand peste 400 de milioane de utilizatori din intreaga lume. Tehnologiile sale brevetate sunt in continuare recunoscute la nivel international ca cel mai bun software in securitatea internetului.

Produsul Bitdefender 2013 este urmaşul unui adevarat succes tehnologic si comercial, Bitdefender 2012 fiind ales, printre numeroase alte premii, drept „Best Protection 2011” de catre cea mai importanta organizatie independenta de testare din lume, AVTest cu sediul in Magdeburg, Germania. Bitdefender este singurul producator din lume care a reusit sa primească 14 premii consecutive VB Antispam.

Bucuresti, 14.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.