Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima carte dedicată evoluției piețelor de retail și HoReCa din România, un proiect semnat Republika

DAAS 25

Pentru a marca împlinirea a 25 de ani de activitate a companiei DAAS International Group, Republika a implementat un proiect ambițios: lansarea primei cărți care prezintă evoluția industriilor HoReCa și retail în România. Republika își completează, astfel, portofoliul cu un nou proiect unic în țara noastră, de data aceasta unul dedicat industriei ospitalității: https://bit.ly/2FW0IZM.

The Book of Change este conceptul pe care agenția de comunicare cu ADN digital l-a propus pentru lansarea șirului de proiecte speciale pe care DAAS le va implementa în acest an aniversar. Cartea prezintă schimbările de pe piața din România ce au influențat major obișnuințele de consum ale românilor și la care DAAS – lider pe piața frigului comercial și industrial și jucător de top în domeniile Engineering, Procurement, Maintenance și Project Management – a avut contribuții importante. Astfel, DAAS devine primul brand românesc care dedică o carte istoriei retail-ului românesc.

DAAS 25

„25 de ani pe piața din România înseamnă extrem de mult atât pentru DAAS cât și pentru industriile în care activează. Înseamnă nenumărate povești de succes care au influențat modul în care astăzi ne facem cumpărăturile, luăm masa ori ne bem cafeaua, călătorim și ne relaxăm. În spatele micilor noastre plăceri au stat mari eforturi ale profesioniștilor care dezvoltă proiecte complexe pentru ca nouă să ne fie totul cât mai simplu. Ne-am propus să le aducem meritele la lumină într-un format atipic pentru o campanie, care spune toate aceste povești: prin lansarea unei cărți. Mai mult decât o radiografie a pieței, ea este o călătorie emoționantă în timp pentru toți cei care au făcut parte din schimbare – atât profesioniștii cât și consumatorii”, a declarat Sonia Gabor, PR Manager @ Republika.

The Book of Change cuprinde scurte istorisiri ale unor proiecte relevante din România, scrise din perspectiva celor care au fost direct implicați în toate aceste schimbări. Cât de grea sau de ușoară a fost după Revoluție tranziția de la primele chioșcuri stradale și dozatoare de suc la rețelele de hypermarket-uri care împânzesc astăzi țara? Cum a cucerit fast food-ul gusturile românilor și cum s-au transformat hotelurile și centrele business în adevărate orașe-în-oraș? Sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspunsul în această carte.

„În cei 25 de ani de activitate, DAAS a contribuit la realizarea unor proiecte și crearea unor tendințe care au luat amploare în România în perioada postdecembristă și care au schimbat obișnuințele de consum ale românilor. Ne-am dorit să scoatem în evidență aceste realizări într-un mod inedit și suntem de părere că am reușit să facem asta prin lansarea primei cărți dedicate evoluției industriei de retail din România,” a declarat Daniel Mocanu, CEO DAAS International Group.

The Book of Change este doar unul dintre proiectele speciale pe care Republika le pregătește pentru DAAS în acest an aniversar. Agenția a realizat pentru această companie și un material video în care atât reprezentanți ai top management-ului DAAS, cât și persoane importante din managementul unor companii partenere au vorbit despre cele mai importante schimbări pe care industria din România le-a cunoscut în ultimii 25 de ani. Materialul poate fi urmărit pe www.daas.ro.

Despre Republika

Republika este o agenție de publicitate independentă din România, care oferă servicii de strategie, creație, PR și implementare pe toate mediile de comunicare, atât pe piața locală cât și pe piețe externe. Lansată în 2008 și poziționată inițial ca agenție de social media, Republika și-a extins de-a lungul celor 10 de ani de activitate atât portofoliul de clienți cât și aria de servicii, fiind în prezent agenția de comunicare cu ADN digital.

Despre DAAS

DAAS International Group a fost fondată în anul 1993 de trei studenți entuziaști. Povestea companiei a pornit de la dorința lui Daniel Mocanu și a celor doi parteneri ai săi de a le oferi românilor o gamă de produse și experiențe noi. După ce au îndulcit amintirile a generații întregi cu ajutorul popularelor dozatoare de sucuri și înghețată, DAAS și-a făcut simțită prezența pe piața frigului comercial și industrial, devenind lider de piață în doar câțiva ani. Astăzi, DAAS este și unul dintre jucătorii de top în domeniile Engineering, Procurement, Maintenance și Project Management.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.