Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima campanie nationala de promovare Beck’s propune aproximativ 6.000 de premii

in spiritul neconventional al marcii

Prima campanie naţională de promovare Beck’s în România: martie-aprilie 2011

BERGENBIER S.A. lansează prima campanie naţională de promovare Beck’s care propune consumatorilor oportunităţi de a intra în contact cu spiritul neconvenţional promovat de marcă. Campania începe în martie, durează până pe 6 aprilie 2011 şi include aproximativ 6.000 de premii şi 600 de invitaţii pentru evenimente inedite dezvoltate pe platforma Beck’sperience.

„Conceptul primei campanii naţionale de promovare Beck’s în România îi vizează, în primul rând, pe cei care iubesc muzica şi distracţia şi apreciază, deopotrivă, neconvenţionalul. Acesta este spiritul care defineşte Beck’s, berea care a ales să fie diferită, şi ne dorim să oferim consumatorilor cât mai multe oportunităţi să experimenteze ei înşişi acest spirit ”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, BERGENBIER S.A.

600 de invitaţii duble pentru Trenul Beck’sperience 2011 în Bucureşti, Timişoara şi Sibiu

Evenimentul central al campaniei de promovare Beck’s va fi Trenul Beck’sperience 2011. Sunt pregătite 600 de invitaţii pentru două persoane care asigură accesul către cinci ore de petrecere neconvenţională, cu muzică live şi DJ-i, într-un tren aflat în mers. În ediţia din acest an, Trenul Beck’sperience îşi extinde traseul. Astfel, pe lângă Bucureşti (pe 9 aprilie), câştigătorii promoţiei Beck’s se vor putea îmbarca în Timişoara (pe 15 aprilie) şi Sibiu (pe 16 aprilie). (www.becks.ro)

6 sesiuni de clubbing pentru patru persoane în Berlin

Tot în cadrul campaniei de promovare Beck’s, sunt puse în concurs şase sesiuni de clubbing în Berlin. Câştigătorul, împreună cu trei prieteni, se vor bucura de un weekend oferit de Beck’s în capitala celor mai tari cluburi de noapte, consacrată drept trendsetterul european în materie de muzică.

Mii de alte premii în linie cu ideea de petrecere

Pe lângă toate acestea, în cadrul campaniei mai pot fi câştigate alte mii de premii, în linie cu ideea de petrecere şi distracţie, cum ar fi tricouri cu leduri, CD-uri cu Beck’s Music Collection şi desfăcătoare de sticle.

Etichete dedicate pentru produsele din campanie

Produsele Beck’s care asigură accesul consumatorilor la premii au etichete speciale cu indicaţii despre campanie şi coduri care, trimise online sau prin SMS, vor intra în trageri la sorţi zilnice şi săptămânale. Participă la promoţie produsele Beck’s în sticle de 0,33 l şi de 0,5 l, dozele de 0,5 l şi produsele în ambalaj 6 pack.

Campania naţională de promovare Beck’s va fi comunicată prin materiale promoţionale la punctele de vânzare (POS), spot TV dedicat, spot radio în Bucureşti, Timişoara şi Sibiu şi campanie online.

Bucuresti, 03.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.