Primul "twintern" din lume si-a inceput oficial cariera la Pizza Hut.
Pizza Hut isi rezerva o felie din web 2.0
Pizza Hut este prima companie din lume care are un angajat insarcinat cu interactiunea in cadrul retelelor sociale. Cu peste 970.000 de fani inscrisi pe pagina de pe Facebook a companiei, Pizza Hut a starnit o adevarata avalansa de comentarii pe bloguri cand, in urma cu aproape doua luni, a anuntat ca va angaja un "twintern" pe perioada verii. Concursul pentru ocuparea postului a fost castigat de catre Alexa Robinson, absolventa a sectiei de Comunicare din cadrul Universitatii North Carolina.
Joi, 25 iunie, twintern-ul Pizza Hut a inceput sa comunice pe retelele sociale. Iar rezultate nu au intarziat sa apara: numarul celor care urmaresc contul pe Twitter al Pizza Hut a crescut de mai bine de doua ori in doar cateva zile (de la ceva mai mult de 4.000 de "followers" in data de 25 iunie, la peste 9.500 in data de 30 iunie). In ceea ce priveste contul de pe Facebook al companiei, este de asteptat ca acesta sa depaseasca un milion de fani in luna iulie.
Pizza Hut Romania: strategia de marketing include si mediul online
Anul acesta Pizza Hut Romania va implini 15 ani de existenta pe piata restaurantelor casual de la noi din tara. Si, potrivit oficialilor Pizza Hut, strategia de marketing contine si o componenta online care include intercatiunea cu utilizatorii autohtoni ai retelelor sociale.
In Romania opereaza in prezent 13 restaurante Pizza Hut, dintre care sase in Bucuresti, doua in Constanta, doua in Cluj si cate o locatie in Timisoara, Bacau si Iasi.
{mosloadposition user10}