Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 70% dintre femeile din Romania se epileaza acasa

81% dintre femeile din mediul urban folosesc lunar metode de epilare, iar 72% se epilează acasă, potrivit unui studiu inițiat, în martie 2013, de Veet România, liderul mondial în produse pentru depilare.

În ceea ce privește îngrijirea personală, 85% dintre femei o consideră importantă și au declarat că sunt preocupate de felul în care arată, indiferent de vârsta sau de zona geografică de care aparțin. Ritualurile de înfrumusețare pe care femeile le urmează cu regularitate de 2 – 3 ori pe lună sunt epilarea, îngrijirea unghiilor și pensarea sprâncenelor.

În urma studiului inițiat de Veet România, femeile au declarat că printre cele mai importante criterii pe care le iau în considerare când aleg metoda de epilare sunt condițiile de igienă, rezultatele eficiente și durabile și ușurința în folosire. În plus, 48% dintre cele intervievate au declarat că preferă metoda de epilare cu ceară rece sau caldă, celelalte metode utilizate fiind aparatul electric și lama de ras.

„Având în vedere evoluția și diversitatea pieței de îngrijire personală, femeile pot beneficia de produse pe care să le folosească acasă și care oferă avantaje specifice. Astfel pot avea propriul lor ritual de epilare, personalizat în funcție de metodele preferate. Mai mult decât atât, motivele care le determină să aleagă epilarea în propriul cămin sunt: comoditatea, dorința de a economisi timp, garanția unei igiene adecvate și nu în ultimul rând, bugetul disponibil” a declarat Mihaela Alexandru, sociolog 360insights.

Studiul a fost inițiat de Veet România cu scopul de a descoperi atitudinea femeilor privind îngrijirea personală, a ritualurilor de înfrumusețare și, în special, a criteriilor luate în calcul în alegerea metodelor preferate pentru epilare.

Studiul a fost realizat de către compania 360insights, în luna martie 2013, pe un eșantion de 407 femei din mediul urban, cu vârste cuprinse între 16 și 64 de ani, instrumentul folosit fiind interviul telefonic.

Bucuresti, 16.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.