Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parcul de distractii Divertiland deruleaza o campanie neconventionala pentru a recruta

ambasadori ai brandului

Îți dorești un job care să includă surfing, costume de baie, papuci și plajă, chiar aici în București? Alătură-te Divertilanderilor!

Divertiland, cel mai mare parc de distracții din România, a lansat o campanie neconvențională, cu scopul de a recruta o echipă de vis, cu numele “Divertilanders”, formată din tineri care vor fi ambasadori ai brandului și care vor face parte din echipa Divertiland pe parcursul întregii veri.

Campania, implementată de către MSPS și Frank Digital, se folosește într-un mod inovator de instrumentele online, precum Facebook, pentru a ajunge la persoanele tinere, energice și sociabile, cu abilități dezvoltate de comunicare. Mai exact, cei care doresc să devină Divertilanderi pot aplica direct pentru a fi ambasadorii parcului, prin încărcarea CV-ului în aplicația „Divertilanders”, special creată pe pagina oficială de Facebook a Divertiland (www.facebook.com/DivertilandPark) sau, într-un mod mai tradițional, prin e-jobs.

Prin aplicația specială de Facebook, Divertiland face un pas în plus și se adresează de asemenea prietenilor potențialilor ambasadori ai brandului. Prin accesarea butonului „Nu-s genu’, dar am un prieten”, oricine poate recomanda un prieten care se potrivește cel mai bine descrierii unui Divertilander.

În urma acestei campanii, se vor recruta zece Divertilanderi care vor fi ambasadorii brandului în această vară. Jobul lor va fi să meargă în universități, parcuri și mall-uri pentru a-i informa pe oameni despre parcul de distracții, invitându-i să se joace pe tablete cu aplicații dedicate și să câștige bilete gratuite de intrare în parc.

Divertilanderii vor distribui cărți poștale pe care se află numere unice de înregistrare. Acestea vor putea fi introduse într-o aplicație pe Facebook pentru a intra într-o tombolă prin care se pot câștiga intrări gratuite în parc. Biletele gratuite pot fi câștigate și pe loc, printr-un joc pe iPad-urile Divertilanderilor.

De asemenea, Divertilanderii îi vor invita pe trecători să își testeze abilitățile de surferi pentru a câștiga intrări gratuite în parc. Cei care vor reuși să-și mențină echilibrul pe o placă de surf (indoboard), timp de cinci minute, vor intra în tragerea la sorți pentru biletele gratuite.

Programul Divertilanderilor și locurile din București în care vor putea fi găsiți vor fi anunțate zilnic pe pagina de Facebook a Divertiland. După deschiderea Divertiland, pe 30 mai, Divertilanderii își vor muta „biroul” în parcul de distracții, unde vor întâmpina vizitatorii și se vor asigura că aceștia se simt cât mai bine.

Echipa MSPS, care a creat conceptul campaniei și care îl și implementează, este formată din Katerina Gouma, Head of Promotion, Liviu Cristache, Implementation Manager, și Mircea Dumitru, Mobile Developer.

MSPS este divizia de BTL a Frank Group, unul dintre cele mai dinamice grupuri de comunicare din România, incluzând servicii de publicitate, prin Frank, relații publice, prin Oxygen PR, servicii digitale, prin Frank Digital, și servicii mobile, prin Momobi.

Echipa Frank Digital, care a dezvoltat aplicația dedicată pe Facebook, este formată din Ciprian Susanu, Head of Frank Digital, Florin Oprea, Senior Web Developer, Loredana Buta, Digital Project Manager, Oana Manta, Senior Art Director, și Bogdan Ciuclaru, Copywriter.

Bucuresti, 16.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.