Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pate Bucegi. Si ziua are din nou gust

Dimineaţă. Agitaţie. Maşini. Claxoane. “Iar voi întârzia la serviciu…” Te-ai săturat de toate acestea? Decât să muşti din volan… mai bine muşti dintr-o felie de pâine cu pate Bucegi, alături de familia ta. Între timp, se eliberează şi traficul şi ajungi relaxat la serviciu! Cu alte cuvinte, ziua are din nou gust!

Îţi este cunoscută secvenţa de mai sus? Este un moment reprezentativ pentru familia românească modernă, precum a ta, şi una dintre sursele de inspiraţie pentru imaginile surprinse în noile spoturi TV pentru pate Bucegi: “Băieţii şi fetele” şi “Îmbrăcatul”. Prin noua campanie TV, marca pate Bucegi vine mai aproape de consumatorii săi, fiind parte din viaţa acestora de zi cu zi. Mai mult decât atât, le propune soluţia pentru a ieşi din rutina nebuniei cotidiene: un moment de armonie şi relaxare în familie, alături de o gustare cu pate Bucegi.

“Bucegi este un brand care a crescut în timp prin constanţa în calitate, inovaţie şi prin atenţia continuă la preferinţele consumatorilor români. Acest lucru se traduce prin gustul inconfundabil al pate-ului Bucegi pe placul întregii familii. Într-o viaţă cu suişuri şi coborâşuri, de cele mai multe ori, micile momente petrecute în familie sunt cele care aduc bucurie. Fiind o marcă autentic românească, de mult timp alături de milioane de consumatori, pate Bucegi îşi propune să inspire prin noua sa campanie publicitară armonie în familie, oferind o felie de bucurie alături de cei dragi”, declară Lucian Gavril, Group Brand Manager Scandia Food.


Echipa Scandia Food, implicată în dezvoltarea proiectului, i-a inclus pe: Andreea Teodorescu – Marketing Manager, Lucian Gavril – Group Brand Manager şi Mihaela Tălmaciu – Junior Brand Manager.

Noile spoturi Bucegi sunt realizate de casa de producţie Multimedia Est – regizor: Radu Muntean, DOP: Tudor Lucaciu, creaţia fiind asigurată de echipa Graffiti BBDO: Mihai Gongu – Creative Director, Dan Şendroiu – Senior Strategic Planner, Alex Vicol – Copywriter, Simona Costea – Client Service Director şi Savina Cenuşe – Account Manager. Echipa de PR Creative Brand Communication este formată din: Cristina Udrescu – Managing Director şi Alina Andronache – Account Manager.

Campania media coordonată de către agenţia Media Direction va fi difuzată intensiv în următoarea perioadă pe principalele staţii TV.

Brandul Bucegi, aflat în portofoliul companiei Scandia Food, este cea mai puternică marcă de pate cu ficat de pe piaţa românească – lider detaşat al categoriei, cu o cotă în volum de 40,8% (sursa: MEMRB, iunie – iulie 2010).

Gama de produse pate Bucegi este recunoscută atât pentru raportul excelent calitate – preţ, cât şi pentru gustul bun şi echilibrat, pe placul întregii familii: pate Bucegi cu ficat de porc, cu ficat de porc şi cu caşcaval, cu ficat de pasăre, pate vegetal şi pate vegetal cu ardei. Pate-ul de porc şi pate-ul de pasăre sunt disponibile în trei variante de gramaj: 100g., 200g. şi 300g, în timp ce pate Bucegi de porc cu caşcaval, pate-ul vegetal şi vegetal cu ardei sunt disponibile în variantele de 100 şi 200g.

Bucuresti, 17.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.