Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parteneriat intre Graffiti PR si Regele Berii in Romania

· Ursus Breweries a încredinţat comunicarea brandului URSUS şi comunicarea corporate echipei Graffiti PR

4 luni (începând din după amiaza de 11 februarie 2013). 3 prezentări (sunt opinii care spun că au fost 4, una fiind un fel de 2 in 1). Peste 200 de slide-uri. 7 consultanţi. Peste 120 de ore de înţeles business, formulat probleme, dezbătut, formulat soluţii, asamblat prezentări, livrat prezentări. Plus nişte ore de negocieri contractualo-administrative.

Cam aşa sună în cifre efortul pentru a câştiga încrederea Ursus Breweries. A fost un proces în care s-au testat reciproc competenţe, chimie, valori, dar mai ales anduranţă. Fiecare a tras concluzii, a făcut alegeri şi – după 4 luni – am primit ce am cerut: responsabilitatea de a fi parte din comunicarea Ursus, atât în zona de brand cât şi în cea corporate. Plus toate consecinţele care decurg de aici (învăţat modelul de business, harta stakeholderilor, aliniat obiectivele de business şi marketing cu cele de reputaţie, antrenat pentru crize care nu vor veni, pregătit pentru momentul în care berea e obligatoriu parte din activitatea zilnică). Iar după 4 luni, am ajuns şi să anunţăm oficial relaţia.

„Aş vrea să povestesc că a fost pitch-ul ideal – din acela cu o mare provocare, o mare oportunitate, multă creativitate!!, în care cele 2 organizaţii au fost perfecte şi s-au îndrăgostit una de alta ca într-o comedie siropoasă hollywoodiană. Însă nu cred că poveştile din spatele pitch-urilor ar trebui cosmetizate. Adevărul e că – indiferent cât l-am pregătit – a început rău: un membru al echipei de prezentare a rămas imobilizat la pat, am refăcut în maşină ordinea prezentării, nu am găsit loc de parcare, am întârziat consistent, iar când am ajuns în sală laptopul agenţiei nu a vrut să se împrietenească cu proiectorul clientului. Timpul s-a scurtat cu o treime şi era prea târziu să mai urmăm vreo strategie de seducţie, aşa că în timpul rămas a fost ca şi cum am fi povestit unui prieten (la o bere) ce am face noi pentru Ursus Breweries dacă am avea ocazia. Au urmat câteva săptămâni de insecuritate (ca dupa orice primă întâlnire), apoi am aflat că a funcţionat”, a afirmat Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR.

“Ştim că de cele mai multe ori, în cazul pitch-urilor percepţia e că agenţiile au serios de muncă, iar clientul doar vine şi stă în prezentări. Realitatea e diferită de percepţie, pentru că la orele menţionate deja ca muncă de agenţie, ar mai trebui adăugate şi orele de muncă din partea noastră, pentru a ne pune de acord intern pe ce avem de făcut şi ce le cerem agenţiilor, evaluări, discuţii, mici sesiuni de management al crizei, aşa cum schimbări mai apar pe parcurs. Dar una peste alta, orice pitch îţi dă fiorul unui nou început şi speranţe de noi perspective, noi relaţii, abordări şi idei de comunicare diferite. Cam astea sunt aşteptările şi suntem convinşi că Ursus Breweries şi Graffitti PR vor face echipă bună.”, spune Diana Klusch, Director Corporate Affairs, Ursus Breweries.

Primul semn al compatibilităţii a fost primul proiect coordonat de Graffiti PR pentru URSUS – lansarea noului mix de bere şi limonadă URSUS Cooler, campanie ce a implicat mass media şi reprezentanţii blogosferei, care au fost provocaţi să aibă o vară cool(er)!

Bucuresti, 26.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.