free download 78 travel guides written by experts

Oracle dezvaluie Oracle Fusion CRM in cloud

Soluţia CRM în cloud de nivel enterprise ajută companiile să vândă mai inteligent

ORACLE OPENWORLD, SAN FRANCISCO – 6 octombrie 2011

Noutăţi

● Oracle a lansat in cadrul evenimentului sau de la San Francisco, Oracle OpenWorld, cel mai avansat sistem CRM în cloud din lume, dezvăluind oferta în cloud publica Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM).
● Parte componentă din recent anunţatul Oracle Public Cloud, aplicaţiile CRM în cloud de nivel enterprise oferă avantajele pe care clienţii le aşteaptă de la o platformă SaaS (software as a service), fără limitările vechilor soluţii CRM SaaS. Acestea pun „la munca” toată puterea celor mai avansate solutii de la Oracle într-un model simplu de tarifare pe bază de abonament – fără nevoia de a achiziţiona hardware sau de a suporta software.
         ○ Oracle Fusion CRM Cloud Service ajută profesioniştii din vânzări să fie cu un pas înaintea concurenţei prin proce! se mai inteligente de planificare, prospectare, colaborare şi de perfectare a afacerilor. Aplicaţiile de business intelligence integrate în sistem oferă o viziune fără precedent asupra managementului planificării vânzărilor şi al performanţei vânzărilor, pentru ca procesul de vânzare să se realizeze mai inteligent.

Cloud-ul enterprise: simplu ca o platformă SaaS, la fel de puternic precum Oracle

● Parte componentă din recent anunţatul Oracle Public Cloud, aplicaţiile CRM în cloud de nivel enterprise oferă avantajele pe care clienţii le aşteaptă de la o platformă SaaS (software as a service), fără limitările soluţiilor de nişă. Acestea beneficiaza de puterea soluţiilor Oracle Fusion Applications într-un model simplu de tarifare pe bază de abonament – fără nevoia de a achiziţiona hardware sau de a suporta software.
● Serviciile Cloud de la Oracle sunt construite pe tehnologii Oracle şi oferă posibilitatea de alegere a modelelor de impleme! ntare, cu portabilităţi între cloud-ul public, cloud-ul privat şi implementările de la locaţia clientului.
● Companiile pot începe cu un singur modul şi pot creşte în timp până la o suită completă.
● Oracle Fusion CRM Cloud Service permite companiilor:
         ○ Să integreze managementul ariei de vânzări cu gestiunea producţiei pentru optimizarea alocării resurselor.
         ○ Să combine informaţiile despre clienţi şi inventarul de produse cu toate procesele CRM – o premieră pentru soluţiile CRM bazate pe cloud.
         ○ Să ofere un centru consolidat pentru clienţi pentru toate procesele de business ale CRM, care este suportat de o viziune comună atotcuprinzătoare asupra informaţiilor despre clienţi.
         ○ Să ajute personalul de vânzări să-şi canalizeze eforturile pe soluţiile de care are nevoie clientul, prin analiza potenţialului de afaceri neutilizat pentru produsele specifice unui client.
         ○ Să îmbunătăţească procesele de atragere a potenţialilor clienţi prin gestionarea convorbirilor cu clienţii prin campanii multi-etapă şi procese standardizate de clasificare a potenţialilor clienţi.

Citat relevant

● „Oracle Fusion CRM este! cea mai inteligentă soluţie Customer Relationship Management disponibilă în cloud sau oriunde altundeva”, a declarat Anthony Lye, Group Vice President of Oracle CRM. „In plus, Oracle Fusion CRM este o parte din cel mai complet set de servicii de nivel enterprise de cloud public disponibile în ziua de azi. Aceasta oferă o cale evidentă către cloud pentru companiile care au nevoie de putere de nivel enterprise, securitate şi responsabilitate din partea ofertantului.”

Resurse relevante

● Oracle Public Cloud
● Strategia Oracle Applications
● Oracle Fusion Applications
● Principiile de design ale Oracle Fusion Applications
● Imagini şi screenshot-uri Oracle pe Flickr

Despre Oracle OpenWorld

Oracle OpenWorld San Francisco, evenimentul din tehnologia informaţiei care urmăreşte să ajute companiile să optimizeze sistemele existente şi să înţeleagă viitoarele descoperiri tehnologice, atrage mai mult de 45.000 de participanţi din 117 ţări. Oracle OpenWorld 2011 oferă mai mult de 2.000 de sesiuni educative, 400 de demonstraţii de produse, expoziţii de la 475 de parteneri care prezintă aplicaţii, middleware, baze de date, servere şi sisteme de stocare, industrii, soluţii de management şi infrastructură – toate proiectate pentru inovaţie. Oracle OpenWorld 2011 se desfăşoară între 2 şi 6 octombrie la Moscone Center în San Francisco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.oracle.com/openworld. Vizionaţi luările de cuvânt, sesiunile şi multe altele de la Oracle OpenWorld live pe YouTube la adresa www.youtube.com/oracle.

Despre Oracle Public Cloud

Oracle Public Cloud este un cloud de nivel enterprise care oferă avantajele pe care le aşteaptă clienţii de la SaaS (software as a service) şi PaaS (Platform as a Service), fără limitările soluţiilor de nişă. Oracle Public Cloud oferă toată puterea celor mai avansate tehnologii şi aplicaţii de la Oracle într-un! model simplu de tarifare pe bază de abonament – fără nevoia de a achiziţiona hardware sau de a suporta software.

Despre Oracle Fusion Applications

Oracle Fusion Applications sunt aplicaţii de business bazate în totalitate pe standarde deschise care oferă un nou standard pentru modalitatea în care inovăm, lucrăm şi adoptăm tehnologia. Oferite ca o suită completă de aplicaţii modulare, Oracle Fusion Applications funcţionează împreună cu portofoliul de aplicaţii existente pentru a duce afacerile la un nou nivel de performanţă.

Despre Oracle Applications

Peste 65.000 de clienţi din toată lumea se bazează pe aplicaţiile de tip enterprise complete, deschise şi integrate de la Oracle pentru a obţine rezultate superioare. Oracle le oferă clienţilor o cale sigură pentru a profita de pe urma celor mai recente evoluţii tehnologice care îmbunătăţesc experienţa de utilizare a clienţilor şi cresc performanţele de afaceri. Oracle Applications Unlimited reprezintă angajamentul companiei Oracle de a oferi opţiuni clienţilor prin investiţii şi inovaţie continue în ofertele actuale de aplicaţii. Viitoarea generaţie a Oracle Fusion Applications se dezvoltă de la acest angajament şi este concepută să funcţioneze şi să evolueze împreună cu ofertele Oracle Applications Unlimited. Politica de suport pe durata ciclului de viaţă a Oracle asigură clienţilor posibilitatea de alegere a căilor de upgrade, în funcţie de nevoile companiei. Pentru mai multe informaţii despre cele mai recente versiuni ale Oracle Applications, vizitaţi www.oracle.com/applications.

Bucuresti, 06.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *