Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Numarul contractelor semnate la 9 luni, egal cu cel din tot anul 2010

IMPACT Developer & Contractor (IMPACT) a încheiat în primele 9 luni din anul 2011 un număr de 117 contracte pentru locuinţe, practic egal cu cele 118 contracte încheiate pe durata întregului an 2010.
Suplimentar, în primele trei trimestre din 2011, IMPACT a semnat contracte şi antecontracte pentru vânzarea de loturi de teren pentru construcţia de case independente, în suprafaţă totală de circa 5.500 mp.

În urma analizei contractelor semnate de Impact putem observa o nouă orientare a clienţilor către investiţii mai reduse (preferinţa către contracte de închiriere cu opţiune de cumpărare precum şi pentru investiţii în două etape – achiziţia de teren, urmată de construirea unei case independente), cauzată de condiţiile economice actuale, mai dificile. Mai exact, dintre cele 117 contracte pentru locuinţe semnate, 53% sunt contracte de închiriere, iar 47% sunt contracte de vânzare-cumpărare.

“Creşterea volumului contractat după trei trimestre este un semn concret al nevoii reale de soluţii de locuire, dar orientarea beneficiarilor este către investiţii care pun azi o presiune mai mică pe bugetul familiei”, a declarat Carmen Săndulescu, Director Executiv al IMPACT Developer & Contractor.
Întrucât compania s-a orientat din timp către oferirea de produse redimensionate, cu grad ridicat de flexibilitate, adaptate cerinţelor actuale ale pieţei, a putut asigura cu uşurintă creşterea volumului contractat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Produselor noi lansate în vara anului 2011 – ”Locuinţa Kaleidoscop” 3 în 1 şi „Active Home” casa independentă energetic – li s-au adăugat şi produsele financiare Home Upgrade şi Max Avantaj, care permit achitarea contractelor de achiziţie de către clienţi într-o perioadă de până la 10 ani.
Strategia reajustată a companiei pentru perioada rămasă din 2011 şi pentru anul 2012 se focalizează în principal pe următoarele direcţii:
– valorificarea activelor (terenuri şi construcţii evaluate de companii specializate la peste 145 milioane lei) prin vânzare, închiriere sau parteneriate pe proiecte;
– valorificarea experienţei companiei în proiectarea şi managementul activelor de tip comunitar (reţele de utilităţi, reţele sociale, reţele comdominiale)
– creşterea în venituri a ponderii serviciilor de redimensionare, valorificare şi administrare a activelor imobiliare ale terţilor.

Prezentarea informaţiilor legate de vânzările din primele 3 trimestre, a rezultatelor companiei la 6 luni, precum şi a strategiei reajustate are loc în data de 6 octombrie 2011, conform calendarului financiar transmis Bursei de Valori Bucureşti.

Bucuresti, 06.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.